Monday, March 17, 2014

Because Roslan is too mainstream

Semalam, aku lepak dengan sorang kawan lelaki. Oh ya, aku punya semalam itu kira macam semalam punya semalam punya minggu lepas punya esok. Haaa gitu… Dia ini kira macam kawan lelaki pertama yang aku kenal dekat Sarawak.

Berketinggian dalam 170cm tolak 5 cm tambah 2 cm dan tolak balik 8 cm dan tambah balik 3 cm. Haaa kiralah sampai terabur kepala otak, sebab aku pun tak tahu berapa ketinggian dia. Yang aku tahu, kalau dia jumpa aku “Wei, belanja aku air? Wei, belanja aku makan? Wei, belanja aku…” dan aku belanja maki je.

Suatu ketika dahulu, aku pernah rasa annoying dengan nama twitter yang dia gunakan. Nama twitter dia “Ashraf Roszopor” dan aku macam…

Aku: Acap yeye gila guna nama “Ashraf Roszopor”.
El: Roszopor nama bapak dialah.
Aku: Oh yeke? *Gelak dalam iman* Ohhh… Okeyyy…

Mungkin sebab nama bapak aku terlalu mainstream dan nama bapak dia sangat unik. Ya tersangat-sangat unik gila bapak!


No comments: