Thursday, October 24, 2013

Single pertama "Zaroll zarriff - Jangan kau kembali".

Ada sesiapa yang rindu penulisan blog ini selain aku, aku dan aku?

Eh, ada? Awww terharunya...

Jangan risau, aku memang nak update entry baru tapi non hado masa. Eh, dah update loni! Nak update apa lagi? Kekadang aku rasa nak tukar url blog. Sebab feeling gila annoying mak hang pakai potpetpotpet. So yesterday!

Haaa jap jap...

*Rujuk title*




Zaroll zarriff? Alah, BFF Fanna Roslan yang dah famous dekat sini. Amboi...

Macam tak percaya kawan yang aku kata "Bluehyppo" kini dah kurus mengalahkan Afdlin Shauki. Macam tak percaya kawan yang dulu aku kata "Keling rentung" kini dah cerah putih berseri mengalahkan Jacklyn Victor. Macam tak percaya kawan yang selalu berangan nak jadi "Retis" kini dah ada lagu sendiri.

Peh peh... Percayalah...

Tahniah bro! Aku sentiasa sokong kau dari belakang. Walaupun kekadang sokongan aku tak kuat macam kawan-kawan yang lain. Tapi, aku sentiasa ada untuk kau. Sentiasa! Aku cuba sokong kau dalam diam. Aku tak nak sokong kau dari depan. Aku nak sokong kau dari depan, belakang, kiri, kanan, atas dan bawah. Haaa kau nampak tak sokongan aku terhadap kau? Nampak tak? Tak nampak kan? Aku pun tak nampak.

So, apa lagi?

Kasik dengar dulu ini lagu maaa...
Kalau berkenan, kasik komen sikit maaa...
Kalau berkenan lagi, kasik like dekat youtube maaa...
Kalau berkenan lagi, kasik beli calleringtone ini lagu maaa...
Kalau berkenan tuannya, usaha sendiri maaa... Banyak cekadak aku nak tolong...

Next time, biar aku pulak cipta lagu untuk kau. Kot kot kau boleh popular macam Najwa Latiff ke kan kan kan. Come on, Najwa Latiff je kot!


Lirik lagu :

Dalam hati ku fahami
Di dalam wajah yang menghantui
Ku lepaskan hasrat ini
Dan menyambut sendiri lagi

Jangan Kau Kembali, Selamanya
Ku Tak Sanggup Lagi, Untuk Percaya
Diriku Tidak Lagi Perlu Perasaan Cintamu
Yang Palsu Dan Engkau Pendusta

Ku berfikir dan berdoa
Ke berharap pintu hatiku terbuka
Di sini sahaja pasrah dan redha
Di sinilah noktahnya

Jangan Kau Kembali, Selamanya
Ku Tak Sanggup Lagi, Untuk Percaya
Diriku Tidak Lagi Perlu Perasaan Cintamu
Yang Palsu Kau Pendusta

Jangan Kau Kembali, Selamanya
Ku Tak Sanggup Lagi, Untuk Percaya
Diriku Tidak Lagi Perlu Perasaan Cintamu
Yang Palsu Dan Engkau Pendusta
Selamanya

Oohh... Untuk Percaya
Diriku Tidak Lagi Perlu Perasaan Cintamu
Yang Palsu Dan Engkau Pendusta