Tuesday, February 5, 2013

Tarian MSBW unimas.

Sambungan...

Seriously. This is my first time join tarian. Rasa awkward gila sebab ramai hebat-hebat belaka menari. Well, aku kalau menari saling tak tumpah macam kayu. Lelaki menari lagi hebat. Hak aloh, percayalah... aku tak tipu!


Latihan tarian perasmian MSBW.

Habis je latihan, seorang senior lelaki datang pada aku :

Senior : Tahun berapa?
Aku : First year.
Senior : Kos AM ke?
Aku : Eh, taklah. Kos cinema.
Senior : Ouh. Awak hebatlah menari.
Aku : Kau menganjing aku apa? (Dalam hati) Eh, taklah. Saya tak pandai menari. Dia lagi pandai. (Sambil menunjuk ke arah Lala)
Senior : Betul. Kamu berdua pandai menari.
Aku : *Diam*
Senior : Kamu berdua berminat tak join tarian lain?
Aku : Tak naklah. Saya tak pandai menari sangat. Ini first time saya masuk menari. Kalau dia pandailah. (Sambil menunjuk ke arah Lala lagi) 
Senior : Awak bolehlah. Kalau awak berminat untuk tarian saya, latihannya malam.
Aku : Tengok dululah...

Selepas beberapa hari... 

Senior : Macam mana?
Aku : Kau ingat lagi muka aku? (Dalam hati) Ahhh bolehlah...

Whatthe... Rasa nak gelak sekuat hati. Dahlah first time join tarian, terus join dua tarian dalam satu event. Kah kah kah. Mari gelakkan aku berjemaah. Sila sila...


Inilah pentasnya.



Studio tarian.
Model : Mira gomo kelate gomo.


Inilah pakaian untuk tarian perasmian.
Make up 10 inci bhai.


Aku dan mira. 

Hari seterusnya, tarian penutup iaitu tarian citra. Gabungan tarian melayu, cina dan india.


Rambut aku paling susah sekali nak setting sebab panjang dan lebat.


Macam biasa, tepung setengah kilo di muka.



Okey, syok sendiri di bilik persalinan.


Pakaikan aku lipstick warna merah mak ngah habis. Aku padam.
Pakaikan aku bulu mata palsu. Aku buka.
Sorry, aku memang degil. 
Kalau aku tak suka, memang taklah jawabnya.


Nampak mok mok gemuk

Last but not least...


Memperkenalkan kawanku Sarina @ Lala yang hebat dalam menari.

No comments: