Saturday, November 17, 2012

Kehidupan baru...

"Merenung ke luar jendela..."

 Tak! Tak! Aku bukan nak nyanyi lagu Najwa Latif. Najwa Latif pun aku tak kenal.

Walaupun agak terlewat, aku nak hidangkan gambar hari raya aidilfitri. Jemput-jemput... jangan segan-segan... Kalau ada yang berkenan di hati, emmm faham-fahamlah sendiri...





Okey, dipendekan cerita. Aku sekarang berada di Sarawak bumi kenyalang. Dah dua bulan lebih aku dekat sini. Kehidupan baru aku di sini, aku hanya mengamalkan konsep “3K”. “3K” bermaksud katil, kuliah dan kolej. Setiap hari, aku akan bangun dari katil untuk ke kuliah dan pulang ke kolej kembali. Itulah rutin aku setiap hari. Beronok-ronok bukan?


Memperkenalkan Aireen Azrai (Aireen), Elyana Yusra (Ell), aku dan Noor Halida (Dila).

Ini dia manusia terawal yang aku kenal di Sarawak. Semuanya orang Johor kecuali Dila. Ell dan Dila merupakan roommates aku yang paling gonjeng.

Bersambung...

10 comments:

Razil Tahir said...

"merenung ke luar jendela" tue terus teringat lagu Yassin n Too Phat instead of Najwa Latiff... huhuhuhu

Santan Manis said...

nice entry :) btw SM done follow sini...jmput singgah ke blog kalau sudi. salam kenal :)

WHAT THE FANNA said...

Razil Tahir : HAHA! Ya tak ya juga.

WHAT THE FANNA said...

Santan Manis : Okey thanks =)

Liquid said...

waa syoknye study merantau jaoh2... hee. bole beli-kari eh eh berdikari eheh

WHAT THE FANNA said...

Liquid : Memang best. Kot :P

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

WHAT THE FANNA said...

Wisata Bakti Alam : Terima kasih ya =)

Najwa Samlan said...

best giler tengok gambar keluarga besar.Semua biru lak tuh!perghhhhh...

WHAT THE FANNA said...

Najwa Samlan : Biru my fav colour =)