Monday, December 26, 2011

Tunjuk ajarku sifu

Ini bukan rancangan mentor atau maharajalawak mahupun bujang sepah lalalitamplom, tapi...

Sebelum terlupa... Assalamualaikum dan salam kacak dan jelita...







Sebenarnya, saya nak minta tolong...



...ajar saya macam mana nak buang spam komen di blog. Saya rimas dengan orang yang suka spam komen di blog saya. Ini serious! Ia sangat merimaskan saya. Boleh nampak tak saya rimas? Nampak tak? Asal tak nampak? Siapa yang dapat membantu saya, saya akan menghadiahkan tiket 2 hari 3 malam di sekolah saya. HOHO! -..-

Ilmu di dada kalau di simpan nak buat apakan? Nak buat besar dada? Tak guna besar sangat, sedang-sedang sudah. Asal lucah sangat???!!! HOHO! Kongsilah ilmu di dada dengan meluahkan di jari...

Mungkin ini entry terpendek saya dalam 2011...


6 comments:

saya_arief said...

ha..sape yang tawu tu.
tolong tunjuk ajar ku sifu juga.
;D

Lee Reyn Kwon said...

erm , spam coment eh ?
nanti reynn usha jap okay ..

done,

hit u bebeh ,
orangesnowy-chan.blogspot.com

JR said...

Blog saya pun banyak dilawati Sang Spammer. Tak reti macam mana nak halang kehadiran mereka, cuma delete secara manual...

Entri terbaru di blog JR: "Mengapa Malaikat Maut Suka Cabut Nyawa Orang Pada Pagi Isnin?"

WHAT THE FANNA said...

Saya Arief : Lahhh, ingatkan nak tolong ajar. Rupanya tak tahu juga. HAHA! :D

WHAT THE FANNA said...

Lee Reyn Kwon : Okey, kalau dah tahu tolong ajarkan :)

WHAT THE FANNA said...

JR : Ya, saya pun sama. Ia menyukarkan saya untuk delete secara manual.