Sunday, September 11, 2011

Perubahan yang betul-betul berubah

Selamat Tinggal
Selamat Tinggal
Selamat Tinggal
Selamat Tinggal
Selamat Tinggal


Selamat Tinggal Rambut Lama


Adik saya kata rambut saya macam kap lam ya nga. Roslan kata rambut saya macam rambut palsu. Bini Roslan kata rambut saya macam orang korea tapi ada jerawat. Yang penting kata-kata mereka menyakitkan hati saya. Tengok! Bini Roslan selalu gini, kalau dah puji mesti ada kutuk sikit.




















































Itu dia... rambut terbaru saya yang diambil menggunakan camera tanpa flash di dalam bilik yang gelap. Apa macam?

Iklan : Esok percubaan STPM. HOHOHOHO! ZzZzZ...


8 comments:

Afzarul Dzarif said...

baik x yah letak gmbo klu hangus cmtu

reeShahz's said...

good luck trial stpmm weihhhh

WHAT THE FANNA said...

Afzarul Dzarif : Eh eh eh biarlah blog gua! HAHA!

WHAT THE FANNA said...

Reeshahz's : Ingatkan siapalah yang komen. Thank you wei :)

Amiey White said...

hahahaha cun gilaaaaa -.-"

WHAT THE FANNA said...

Amiey White : Orang pertama kata cun. Thank you. HAHA!

Liquid said...

haiya trus jd orang minyak ka pas potong rambut tala nampak ma.... hahaha

WHAT THE FANNA said...

Liquid : HAHA! Terus hangus terbakar. Feh, dah lama tak komen dekat sinikan... tengok tengok dah tunang. Tahniah :)