Monday, July 4, 2011

Potpet 150

Assalamualaikum... kum... kum...

Sekarang mood untuk saya blogging turun naik turun naik. Idea saya pun turun turun dan terus terkorban. Astaga... ish ish ish... Hari sabtu lepas ada larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia. Memandangkan kami anak emas, nak lari boleh tak lari #punboleh. Tapi tapi tapi, saya dan kawan-kawan saya semua lari. Fuh!!! Bila mula lari memanglah haruk, lepas tiga puluh tujuh langkah gitu, saya dah tercunggap-cunggap... huhahuha... nak potong budak form 1 pun menggigil-gigil... wuwuwuwu sadis betul...

Saya bukan nak potpet tentang larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia dan 1 badan sakit. Tapi saya nak potpet... eeerrr... eh eh ini entry saya yang ke seratus lima puluh. Pheewwiitt! Semalam saya stalk blog satu awek cun ini. Aiyoyoyo, blog dia boleh tahan kelakarlah. Nak tahu saya stalk blog siapa? Eeerrr... saya stalk blog saya sendiri. HAHA! Okey fine, sebenarnya saya nak cakap semalam saya baca balik entry saya yang dulu-dulu. Ya allah, malunya... rasa macam nak bakar blog sendiri, rasa macam nak bakar pc sendiri. Selama ini, apa yang saya potpetkan sungguh annoying gila bapak. Rasa macam nak delete entry saya yang dulu-dulu. Okey cukup, hari ini saya malas nak potpet. Saya nak tunjuk gambar masa hari keusahawanan.











Masa hari keusahawanan, cikgu Roziah ada tanya...

Cikgu : Farhanah, hari keusahawanan awak nak ikut kelas mana?
Saya : Huh???
Cikgu : Awak nak berniaga dekat kelas mana? Kelas sebelah?
Saya : Saya tak kisah... mana-mana pun boleh...




Saya tahu buruk. Yelah, buat last minute...




Comelnya baby rasa ABC *wink*




Kata saya AJK promosi, tapi tapi tapi... *rujuk gambar*




Comelnya Kak Shiro! Kakak, kirim salam adik ya? Abang #punboleh. *wink*




Last minute *lagi*...

Adib : Fanna, kau boleh tolong aku tak?
Saya : .....
Adib : Tolong aku... tolong buat lidi untuk cucuk atas sandwich.
Saya : Ouh, boleh boleh... Eh, nak buat berapa?
Adib : Buatlah dalam lima puluh lebih gitu...
Saya : Ooohhh okey.



Cakaplah lidi yang saya buat tersangat comel. Please please... HOHO!

Pertandingan sandwich terpanjang.




Okey fine, tahniahlah sebab menang.
Habis? Tak reti-reti? Tak reti-reti nak share hamper?




Saya, Adib dan Ashraf saja yang terlibat. Yang lain saja... saja tumpang berkaki kaki... HOHO!


Okey bye!


6 comments:

Budak Giler Cadbury said...

rajin update tu sbb banyak entry :) nice one :)

Fanna Roslan said...

Budak Giler Cadbury : Eh, tak jugalah. I buat blog dah lama kot tapi baru seratus lebih. Orang lain dah berjuta. Okey tipu :)

farhanny said...

fuh, usahawan berbakat :D

FaFa said...

nyam2 sedapnyer sandwich :)

Fanna Roslan said...

Farhanny : Berbakatlah sangat. HAHA!

Fanna Roslan said...

Fafa : Nampak sedap, pada hakikatnya tak pun. HAHA!