Tuesday, June 21, 2011

Hari sukan

Assalamualaikum.

*Tengok jam*

Okey fine, lama lagi nak masuk waktu berbuka. So, sempat lagi nak update cerita basi. Eeerrr... bbbrrr... eeerrrkkk... Eh, puasa ke tidak? Itu bukan bunyi kenyang tapi bunyi perut orang lapar. Padan muka siapa suruh tak bangun sahur!

Eh eh hhhmmm hhhmmm... Okey okey, kenapa mc masa sukan tak boleh sebut huruf "R" dengan jelas?

"Acaha seterusnya ialah lontar peluhu... bla bla bla... Pemenangnya ialah humah juaha..."

Whatthe...fanna? HAHA!




Konon atletlah eh? Ok fine!




Kami cuba merampas kembali kejuaraan kami yang telah hilang dan kami berjaya. Tahniah! Carilah saya... eeerrr saya tak masuklah. Carilah adik saya.




Pengangkap nombor dua. Saya rasa pengangkap tak layak nombor dua. KRS lebih layak.




Kan? Kan saya kata KRS layak nombor dua. HAHAHA! Apa macam?
KRS sekolah TDS dulu, kini dan selamanya cool. Hidup KRS! Cewah!




Rumah Jaguh (hijau) kawad cantik tapi tak menang. Agaknya juri memang pilih kawad yang tak cantik baru menang ke? Lantaklah, aku dulu bukan rumah jaguh pun.




Persembahan taekwando.




Beronok-ronok eh nak lari?




Hari gay sedunia?




Saya bertugas sebagai penjaga masa. Jaga masa jaga masa juga, posing haruslah eh wajiblah.





Haaa... comel tak cikgu yang pakai topi itu? Itulah... nampak tak?

Saya ingat lagi, time dia masuk kelas saya...

Ketua : Kelas bangun!
Saya : Mana ada cikgu!
Kawan : Itulah bodoh, mentang-mentang dia comel kau tak nampak. HAHA!
Saya : HAHA!





Okey fine! Pukul sebelas lebih baru saya dapat mencekik.
Okey fine! Uda buat muka minta kaki.




Pertandingan tarik lemak.




Please jangan buat muka basi boleh? Okey okey, buatlah... buatlah muka basi.
Kasihan wei, orang lain duduk terkangkang mereka berdiri terkengkang.




Cuaca kurang sihat.

Rumah sukan :
1 : Juara (Biru)
2 : Jaguh (Hijau)
3 : Wira (Merah)
4 : Sateria (Kuning)

Kawad kaki :
Rumah sukan : Sateria (Kuning)
Badan beruniform : Kadet Polis

Tarik tali : Sateria (Kuning)

Khemah tercantik : Sateria (Kuning)

Banyak jugalah rumah sateria kebas, tapi come onlah wei. Juaha tetap juaha... eh juara tetap juara! Malaysia boleh! *Tiba-tiba*



6 comments:

Nad Ezrin said...

Wow , penjage mase ! Hehe :D

EZAN IDMA said...

ahahah teingt zaman sekolah dlu join perbarisan. pent tp best

Afzarul Dzarif said...

kirenye x malu sgt la pnah ade kat uma satria..sbb bnyk juge die kebas..hehe

Fanna Roslan said...

Nad Ezrin : Hikhikhik :P

Fanna Roslan said...

Ezan Idma : Penat gila okey, lagi-lagi time berdiri :)

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : Ye'eleh, come onlah setakat kebas benda-benda yang orang tak pandang... bolehlah... HAHA!