Wednesday, May 25, 2011

Sebenarnya, saya malu...

...nak wujudkan entry ini.


*Tutup muka*


Berjuta-juta kali saya fikir...


Nak ke tak nak? Nak ke tak nak?


Sumpah! Saya memang malu nak wujudkan entry ini.


Saya malu, malu dan terus malu. Kalau tak percaya, tanya saya.


Ada lagi ke orang buat entry hari guru? Ada ke? Tak adakan?


So, yeah saya orang terakhir.











Tanpa membuang masa lagi dan tanpa menambahkan bil elektrik rumah saya lagi. Saya ingin menyampaikan sepatah dua taip...

Selamat hari guru kepada semua guru-guru di Malaysia terutamanya :

Pengajian Am 1 - Puan Fadzlina
Pengajian Am 2 - Puan Zaifah
Pengajian Perniagaan 1 - Puan Zubaidah
Pengajian Perniagaan 2 - Puan Shahidatul Hidayu & Cik Maizurah
Pendidikan Seni Visual - Encik Rosman & Puan Zarina
Bahasa Melayu 1 - Cik Hafidzah
Bahasa Melayu 2 - Puan Roselina
Sejarah 1 - Puan Norizati
Sejarah 2 - Puan Anandamala
MUET - Puan Anandamala & Cik Roziah

Tak lupa juga cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya dari sekolah :

Tadika Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM)
Sekolah Kebangsaan Taman Daya 1
Sekolah Kebangsaan Taman Daya 2
Sekolah Agama Taman Daya
Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Daya

Cikgu, saya ingin menyusun sepuluh jari atas kesalahan saya yang terlalu terbanyak tersangat. Secara jujurnya, saya pernah mengutuk cikgu, saya pernah mengumpat cikgu, saya pernah menipu cikgu, saya pernah benci cikgu, banyak lagi yang saya pernah dan saya tahu anda mungkin juga pernah begitukan kan kan? Eleh, toksah tipu saya. Saya tahulah. Sebenarnya, saya tak ada niat pun nak buat begitu, niat sikit saja. Cikgu, saya tahu saya bukanlah pelajar yang baik, dan saya tahu saya bukanlah pelajar yang jahat, tapi saya pelajar yang coolkan? Tengok! Tengok! Cikgu angguk wei!

Jutaan terima kasih kepada cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya secara langsung ataupun tidak langsung mahupun ulangan. Apakah?

Terima kasih kerana telah mendidik saya menjadi insan yang berguna. Berguna ke???
















So, macam biasa... raba mouse dan scroll...







dan terus scroll sehingga terjumpa sesuatu...

































Tema sambutan hari guru pada tahun ini ialah English garden.




Macam tema gothic pun adakan? Tak eh? Alah...




Macam salesman pun adakan? Tak eh? Alah...




Persembahan dari cikgu-cikgu lelaki.




Bersama Cikgu ZZ. Cikgu ZZ yang pakai tudung merah itu, bukan lelaki yang itu.




Alahai... Sohaimi mior hassan versi montel. HOHO!




Kalau berpacaran.




Okey bye!


Sepatutnya, entry ini sesuai letak tajuk "Hari pelajar" sebab gambar cikgu tak ada pun.

Perlu ke saya tukar tajuk saya? Perlu ke? Perlu ke? Okey tak perlu.


10 comments:

farhanny said...

Sohaimi mior hassan versi montel tak bole tahan tengok tu =)

syAzAnA said...

haha. alahai, nape nak malunya syg?

Fanna Roslan said...

Farhanny : Comelkan? HEHE!

Fanna Roslan said...

Syazana : Malulah nak update cerita basi. HEHE!

nub said...

hahhaa.. jangan malu2. hari2 hari guru. ehehe

Fanna Roslan said...

Nub : Betul juga! Hari-hari hari guru :)

KAMIHIDUP said...

cepat atau lambat, janji kita tak lupa guru. :)

mardhiah ismail (: said...

hehehe wahhh lame ae baru update hari guru.

fanna , good luck for ur stpm tau :)

Fanna Roslan said...

Kamihidup : Yeah betul! :D

Fanna Roslan said...

Mardhiah Ismail : Fanna baru habis exam, itu pasallah baru kemaskini blog. HEHE!

Btw, terima kasih sayang :)