Friday, May 6, 2011

Kembali

Hai semua. Mari dekat mari dekat.

Alhamdulilah. Setelah sekian lama saya menghilang. Akhirnya saya kembali juga. Agak-agak blog saya layak tak dapat anugerah? Haih, siapa cakap tak layak? Siapa? Siapa? Blog saya baru saja diiktiraf sebagai "Blog paling basi". HAHA! Mana taknya, saya hanya mengemaskini blog sebulan sekali.

Bayangkan kalau blog saya ini roti, pasti sudah berkulat.
Bayangkan kalau blog saya ini anjing, pasti sudah berkudis.
Bayangkan kalau blog saya ini kucing, pasti sudah berkurap.

Toksah nak bayangkan sangatlah.

Cuba sama-sama kita bayangkan...

Bayangkan saya sebenarnya tunang kepada Ashraf Muslim.
Bayangkan saya sebenarnya tunang kepada Zahiril Adzim.

Okey terlalu tersangat tergila bapak perasan.














*Diam*














*Diam*














2 minit kemudian...















Sungguh saya katakan saya rindu pada Blogger, Facebook, Twitter, Tumblr dan Tagged. Myspace lagilah saya tak rindu. Friendster lagilah toksah nak cerita.










Eeerrrmmm...















Nak potpet apa lagi eh?















Oh ya, sekarang saya sedang menjalani peperiksaan pertengahan tahun. Saya tertekan tahu tak? Kalau tak tahu diamlah. Kalau tahu pun diam. Kawan-kawan dan lawan-lawan, doakan saya tau. Cepat tadah tangan sekarang!






-IKLAN-



Kini, pengikut saya sudah mencecah seribu. Terima kasih kepada semua pengikut potpetfanna.blogspot.com. *Peluk sikit*



http://shimacima.blogspot.com

Saya tidak mementingkan kuantiti, saya hanya mementingkan kualiti.


8 comments:

KAMIHIDUP said...

:)

mardhiah ismail (: said...

yaaa betul tu ! kualiti lg penting dari kuantiti hehe

Fanna Roslan said...

Kamihidup : Kenapa :) bukan (:? HAHA!

Fanna Roslan said...

Mardhiah Ismail : Saya sokong! =)

citotCITET said...

goodluck friend! <3

Fanna Roslan said...

Citotcitet : Thank you bestfriend <3

アヌム ちゃん said...

Salam. singgah sini ye~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Fanna Roslan said...

アヌム ちゃん : Wasalam. Thank you. Insya'allah :)