Sunday, April 3, 2011

Dibuang?

Kawan menjadi lawan, lawan menjadi kawan.
Kawan menjadi lawan, lawan menjadi kawan.
Kawan menjadi lawan, sampai bila nak melawan?

Assalamualaikum. Saya Fanna Roslan diiringi She's Own, Fatin Nabiha Zulkifli dan Zaroll Zarriff berganding bahu mengumpul ampun dan maaf untuk dihulurkan kepada pasangan paling bahagia iaitu NS ♥ NS.

Saya wakil daripada Persatuan Kami Suka Bergosip (KSB) yang telah dibubarkan sekian lama *eeerrr?* menyusun lapan puluh jari kaki dan tangan yang terdiri daripada jari kami yang comel-comel, cantik-cantik dan kemek-kemek macam kena ketuk, memohon ampun dan maaf atas segala apa yang berlaku. Sekali lagi, setinggi-tinggi ampun dan maaf saya ucapkan atas kesalahan yang dikatakan berpunca daripada kami. *Ulang suara* SETINGGI-TINGGI AMPUN DAN MAAF SAYA UCAPKAN ATAS KESALAHAN YANG DIKATAKAN BERPUNCA DARIPADA KAMI. *Toksahlah nak guna caps lock segala bagai* Saja nak biar semua orang faham. HEHE!

Patutlah ramai tak... *some text missing* HAHA! Relax, aku bergurau macam kau bergurau.

Siapa makan cabai, dia kena cibai. Okey bye. Aik?




Fatin Nabiha Zulkifli, Zaroll Zarriff, She's Own dan Fanna Roslan
Tolonglah jangan buat gua rindu lu semua :'(


12 comments:

Afzarul Dzarif said...

ayat nie x leyh blah!! Saja nak biar semua orang faham. HEHE!

Patutlah ramai tak... *some text missing* HAHA! Relax, aku bergurau macam kau bergurau.

haha..perlu copy paste??
urm..then..perlu ltak gmbo itu?

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : Yeke copy paste? HAHA!

Itulah satu-satunya gambar kita paling cute. HAHA! :P

Afzarul Dzarif said...

omg!cutekah??hoho

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : Cutelah macam... :P

Afzarul Dzarif said...

bluehyppo..

KAMIHIDUP said...

kemas je blog ni,suka2. :)

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : Haa kau yang cakap, bukan aku :P

Fanna Roslan said...

Kamihidup : Terima kasih :)

mardhiah ismail (: said...

hehheh ape la fanna ni !

maciktiticomel92 said...

fanna, tak cukup pedas tuuuu. lain kali tambah lagi cili, kasik gempak. bguehehehehe :D
btw, ko letak pic kite yg cute tu pasaipa? rindu korang lah! sobs sobs sobs :'(

Fanna Roslan said...

Mardhiah Ismail : HAHA! :P

Fanna Roslan said...

Maciktiticomel92 : Gua baik doe! Aku pun rindu! Nasib baik semalam dah gayut lama. HAHA!