Wednesday, March 16, 2011

Gagal memikirkan tajuk yang sesuai

Okey bye.

Eh, kenapa bye? Bosanlah, tak habis-habis guna perkataan "Okey bye" dipenghujung entry. Apa kata sekali sekala kita guna "Okey bye" sebagai penyambut entry. Boleh gitu? zzzzz...

Assalamualaikum semua. 

Last post 26 Februari 2011? Fuh, agak lama tak mengemaskini WHAT THE FANNA. Semua ini berlaku disebabkan oleh faktor :

  • Kelembapan internet yang memakan kesabaran.
  • Tahap kemalasan yang semakin menggunung tinggi.
  • Kesibukan menyiapkan kerja sekolah dan kerja kursus.
  • Kehilangan mood menaip secara tiba-tiba.
  • Ketiadaan idea yang mencurah-curah.
  • Ketiadaan kekasih. *Apa lu merepek ini Fanna?*

Ooppss sorry-sorry, gua sebenarnya... eeerrr... zzzzz...

Wahai blog, sumpah aku rindu kau. Rindu setebal kamus dewan siri keempat yang berharga Rm60. Ya'allah, rindunya untuk... tangan menari-nari di atas papan kekunci. Mata berpusing-pusing memadang sekitar pc. Otak berlari-lari mencari idea sendiri. WHAT THE FANNA, aku rindu kau!

Btw, aku dah tukar kelas seni. Sebenarnya, dari last year aku nak tukar tapi cancel sebab Baby Titi (Siti Khadijah) tak bagi aku tukar. Alahai, sweetnya panggil Baby Titi sampai meremang bulu roma aku. Baby Titi cakap, "Janganlah tukar, kitakan boleh belajar bersama" aku tetap tak nak, sampai Baby Titi cakap tak nak kawan. Alahai, sournya Baby Titi aku. HAHA!



Ingat tak trademark kita?
"Kitakan dah janji..." <----- Dengan nada suara yang paling comel.
Ingat tak lagu kegemaran kita?
Alah, lagu tabah yang selalu kita nyanyi sampai termuntah-muntah.

Titi, kaulah satu-satunya kawan baik aku dunia akhirat. <----- Yes, ayat ini Baby Titi yang suruh tulis. Permintaan dia, tak sanggup pula kalau tak tunaikan. HAHA! Ini Baby Titi, adik aku. Kami memang kembar tak seiras dari segi saiz badan, ketinggian, senang cerita semua tak sama. Tapi hati kami berdua sama, sama baik. HAHA!

Kalian, tolong jagakan dia untuk aku. Kalau dia jatuh, tolong bangunkan. Kalau dia sedih, tolong gembirakan. Kalau dia merajuk, tolong pujukkan. Kalau dia ketawa, tolong beritahu aku sebab aku nak ketawa juga.

Alahai Ana Raffali, tolong ingatkan aku...

Tak lupa juga, Baby Mekmek (Asmira), Baby Rara (Bushrah), Baby Roro (Shiro) dan semualah... Bapak aarr gegeli siot panggil baby.

Btw, Puan Ang Wee Wee akan pindah ke SMK Kota Puteri sebagai pengetua.  





Gambar aku curi di sini

IKLAN :

Yeah! Yeah! Cuti sekolah dah bermula.

Sebenarnya, cuti sekolah dah lama bermula, tapi kami baru bermula. Yelah, kamikan memang terlalu rajin gila bapak pergi sekolah. Hari sabtu dan ahad pun kena sekolah. Tapi hari ahad aku terpaksa ponteng. Terpaksa ponteng?

Tahun ini aku rajin bebenoh pergi sekolah. *Buat muka excited gila, tapi pada hakikatnya?* Tak pun.

Dah diam.


10 comments:

ila said...

mmg la internet lembab,
geram seyh

ok,g sekolah.mmg best

mardhiah ismail (: said...

takpa susah susah dulu senangnya kemudian hehehehe :)

nurkaloi said...

^___^ slmt bercuti

saya_arief said...

tidak berapa gemar cuti sekolah..
haha.
sebab ramai student g lepak kat shopping complex.

Fanna Roslan said...

Ila : A'ah, terlalu lembab. eerr. HEHE!

Sekolah memang best <3

Fanna Roslan said...

Mardhiah Ismail : Yeah, betul-betul. I miss you :)

Fanna Roslan said...

Nurkaloi : Terima kasih. HEHE! :)

Fanna Roslan said...

Saya_arief : Yeke? I terasa sikit :P

I pun tak suka cuti sekolah sebab banyak homework. HAHA!

Fifi Syafirah said...

Hey dear! See you tomorrow at 2pm. A mini update will be launch. Chunky rings as low as Rm10. Don't miss it!!!

with love;
The-LastKiss Accessories Store
http://the-lastkiss.blogspot.com

Fanna Roslan said...

Fifi Syafirah : =)