Saturday, February 26, 2011

YES! @#$%^&*()_+<>?!

SKUAD!!! DARI KANAN CEPAT JALAN!!!

Kiri... kiri... kiri... kanan... kiri...

SKUAD!!! SKUAD!!! BERHEN...TI!!!


Assalamualaikum tuan. Saya Nurul Farhanah Binti Roslan. Seramai 30 anggota telah selesai menjalani ujian penilaian kurikulum yang pertama tuan. Yahoo! Yihaa! Yehii!

Hai geng yang dirindui! Eeeee rindunya! *Peluk longar-longar*

Aku baru selesai menjalani ujian penilaian kurikulum yang pertama. Yahoo! Google! Selesai ujiannya semalam punya semalam, tapi hari ini baru ada masa untuk potpetpotpet disini. *Ye'eleh!* Ingatkan tak nak update, tapi bila terskodeng blog Shiro, Feeqah dan Vee semua dah updatekan! Sampainya hatimu mu dan mu update blog tak beritahu gua! Putus kawan! HAHA! 

Ouh ya, siapa yang pandai-pandai kata form six susah?!

Aku yang kata! HAHA! Masa jawab paper sejarah. Memang !@#$%^&*()<>?:". Aku tengok orang lain bukan main beriya-iya menjawab. Tapi aku? Tak tahu nak jawab macam mana, tak tahu nak mula macam mana, tak tahu nak tiru siapa. HAHA! Serious otak aku kosong. Ikutkan hati aku nak lukis muka cikgu sejarah. Mesti cunkan? Mesti cun aku kena tendang masuk kelas seni sebab berseni. HAHA!

Eh... Tiba-tiba aku teringatkan Topek...

*Topek meminta maaf pada Cikgu Mai. Tertinggal buku PP2 katanya*

Cikgu Mai : Hutang emas boleh dibayar, hutang budi dibawa mati. Hutang buku...?
Topek : ...dibawa esok cikgu.

*HAHA! Ada saja yang nak dijawabnya*

Ouh ya, di bahagian kaki aku terasa teramat sengal gila bapak. Selalu kepala otak yang sengal, tapi kali ini kaki aku yang sengal-sengal. Penatnya! Sekarang aku tengah sibuk mengajar bebudak kawad. Pening juga nak mengajar. Lagi-lagi budak form one chinese.

SKUAD!!! DARI KANAN NOMBOR!!!

Satu! Dua! Tiga! Empat! Lima! Enam! Tujuh! Lapan! Sembilan! Sepuluh! SEPULUHBELAS!

SEPULUHBELAS?!


*Alahai, bulan tiga nak bertanding tapi nombor pun tak lulus lagi! Jalan kaki kanan tangan pun kanan, jalan kaki kiri tangan pun kiri. Macam robot! Kalau robot tengok kau kawad, robot mesti gelak kaw kaw punya!*

IKLAN :



Single daddy in love




Astro oh astro! Bila nak buat siaran ulangan drama Single daddy in love. Cerita ini memang best. Lima bintang dan lima bulan aku sedekah. Sumpah best! Bila nak buat siaran ulangan? Astrokan memang suka bab ulang-ulangan ini. Setiap hari bini Roslan melalak tengok cerita ini. Family aku semua layan cerita ini kecuali Along dan Angah. *Aik? Tadi kata semua layan!*

Penatnya edit blog! Btw, shoutbox aku dah buang jauh-jauh. Tulisan pun dah besar punye. Okey, bye =) <----- *Sejak bila aku rajin buat simbol smile?*  

SKUAD KELUAR BARIS!!!


14 comments:

Syukri Mohtar said...

tgk je kat maaduu.com...

Fanna Roslan said...

Syukri Mohtar : Ouh yeke? Yeah! Yeah! Thank you. Thank you :)

Afzarul Dzarif said...

cbe ko lukis muke aku..mesti dpt a++..hahaha

single daddy love?cte sambong2 ke dowh?

Nadia Roslan said...

ko tgok ke cite single daddy ni. aq rse ko tgok time last episode jeq . kan, kan,kan .

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : A'ahkan? Kalau aku lukis muka kau mesti cikgu suruh aku berhenti form six terus. HAHA!

Yup, cerita bersambung tapi dah habis dah khamis lepas. Tengok dekat maaduu.com doe. BEST!

Fanna Roslan said...

Nadia Roslan : Apa lu merepek ini wei? Yang hari-hari gua tengok itu apa?

aleen aiden said...

penilaian kurikulum?da lame xberkawad!hu3

Fanna Roslan said...

Aleen Aiden : Yup yup. Jomlah berkawad untuk menghanguskan muka. HAHA!

zaffyr said...

eeee.. rndunye nk kwad :(

Fanna Roslan said...

Zaffyr : Skuad bentukkan satu barisan paras di hadapan saya dalam kiraan lima...

Satu... Dua... Tiga... Empat... Empat suku... Empat setengah... Li... ma...

HAHA! Rindukan kan?

zaffyr said...

perghhhhhh ! rndu gle.. lagi2 ble mak som yg aja. lgsg xpenat. berdekak jepp

Fanna Roslan said...

Zaffyr : Sebab selalu berdekaklah kita menang. Menang ke? HAHA!

zaffyr said...

hahaha. menang sgtttt.... bila org tnye dpt no bape kte ckp dpt no.5... hahaha

Fanna Roslan said...

Zaffyr : A'ah, HEHE! :P