Saturday, February 12, 2011

Itu dia!



Nabila Mohd (sepupu) dan Fanna Roslan (seaku).


Berkali masuk tiada lagi,
Ada pembaca tak puas hati,
Fanna Roslan nama diberi,
Update blog jarang sekali.

Well, agak lama WHAT THE FANNA menyepi ditemani blog yang memang sepi. Terima kasih kepada rakan-rakan yang mengingatkan aku bahawasanya WHAT THE FANNA dah macam projek terbengkalai. Nama pun pelajar, haruslah sibuk dua-puluh-empat jam sehari-hari isnin, selasa, rabu, khamis dan jumaat. Hari sabtu dan ahad aku percuma. *Free* Yahoo!

Sebenarnya, ada banyak benda aku nak cerita sampai tak tercerita. Tapikan kan kan... sekarangkan kan kan... aku takut nak post apa-apa dalam blog. Sumpah takut! *Cuba tengok muka aku, memang muka penakut! Tengok muka, jangan tengok jerawat. Eh eh kenapa kau gelak tengok muka aku? (Mana ada gelak) Oh tak gelak eh? Okey* Nak taip pun m e n g g i g i l - g i g i l. Aku takut nak post apa-apa sebab ada mata-mata yang memerhati, ada mulut-mulut yang mencerita dan ada telinga-telinga yang mendengar. Faham? Abaikan.

Tahun ini, aku tersangat yakin 100%, aku boleh buat rekod kehadiran 100%. Tapi tidak, ini semua angkara selasa yang telah menjahanamkan segala-galanya. Cis, berani kau selasa! Berani kau mengedik-gedik untuk demam *Demam homework tak siap. HAHA!*

Hari ini punyalah comel aku on komputer > connect internet > buka OPERA > taip www.blogger.com dan ENTER. Sign in blog aku dan... OH TIDAK!!! Tiba-tiba mood aku nak update blog hilang... Ini semua gara-gara Nadia Roslan yang terlebih advanced dari aku. (Adik, berani lu post entry yang gua nak post dulu. Berani lu langkah bendul gua? How dare you?) *Kalau entry nak langkah bendul gua tak kisah sangat. Tapi kalau kahwin? Hish! Siap lu, gua sedut lemak lu guna vacuum* Memandangkan adik gua dah post entry yang gua rasa nak post dulu (kot)...

Dengan ini, saya Nurul Farhanah Binti Roslan dengan perasaan dukacitanya sambil mengesat air matanya membatalkan niat untuk post entry tersebut. Sekian terima kasih.

*Kesat air mata*

So, pandai-pandailah you all baca entry adik aku, tapi komen di entry aku. Boleh gitu? HAHA!





Hari ini ada "Larian wirawan daya", adik aku dengan yakinnya...

"Jauhnya nak kena lari. Balik mesti badan aku macam Lisa Surihani"


Memang yes sangatlah, lepas lari badan dia memang betul macam Lisa Surihani... macam Lisa Surihani ada dua. HAHA! Nama "Larian wirawan daya" tapi rumah wira (merah) number last. Apa kes? HAHA! Ooppss! So, kita kena panggil "Larian juarawan daya" sebab rumah juara (biru) nombor satu. Juara tetap juara. Yeah!

-IKLAN-

Semenjak dua menjak ini, adalah dalam empat lima orang yang menempah edit blog dan header. Eh chop chop! Bila masa aku ada cakap nak tolong editkan blog you all? HAHA! Tapikan kan kan mereka semua nak bayar aku. Aku bukan menolak, tapi serious aku tak ada masa. Mohon maaf sangat-sangat. Bagi sesiapa yang ada buat permintaan tutorial pula. Lagi sekali, aku susun dua-puluh-jari termasuk jari kaki. Mohon maaf sangat-sangat. Teacher Fanna tak ada masa. *Terus teacher* HAHA! Kalau you all nampak Teacher Fanna online Facebook, cepat-cepat im teacher okey? Nanti Teacher Fanna tunjuk ajarmu sifu secara live. Cool bukan? 

Aku rasa macam nak post entry lagi. Mood aku tengah rajin bebenoh ini. Betul! Tapi bukan hari ini. Mungkin esok atau lusa atau mungkin tulat. Kalau tak ada juga, tunggulah sampai ada. Kalau dah tunggu tapi masih tak ada-ada juga. Itu maknanya aku yang dah tak ada.



Okeylah, aku dah mula mengantuk. Aku nak makan nasi arab.
*Mengantuk tapi nak makan? Apakah?* zzzzz...


10 comments:

little cart00n said...

i love nasi arab! :)

Amiey White said...

okay nasi arab tu sedap =.="
nak jugak.............

fanna jom join ni nak? . kalau bz x pe amiey x terasa :)

kaki segala kaki

Liquid said...

Nak itu nasi arab leh eheheheeh

Fanna Roslan said...

Little Cartoon : I love Nasi Arab too :)

Fanna Roslan said...

Amiey White : Ambillah. Insya'allah Fanna join :)

Fanna Roslan said...

Liquid : Boleh boleh :D

maciktitiomel said...

ok aku comment kat entry kaw. hahaha. peha kaw tetap comel kan kan ? :P
tp tak ley lawan kecomelan peha aku. huwawawawawawawawa :D

mardhiah ismail (: said...

hehehe ape la fanna i. i dah semangat nak bace td ishhh T_T
wah nasi arab tu betul menyelerakan tengah hari bute ni :D

Fanna Roslan said...

Maciktitiomel : Alah yeke? Mati-mati aku ingat, aku boleh melawan ketembaman peha kau. HAHA!

Fanna Roslan said...

Mardhiah Ismail : Alah, kasihan you. Ish ish. HAHA! Jom makan, you belanja dan you bayar. HAHA!