Tuesday, November 2, 2010

Bergabung! Meletup!

Bergabung? Apa yang dimaksudkan dengan bergabung? Okey okey jangan dok garu kepala. Maksudnya, aku gabungkan semua cerita dalam satu entry. Wah! Hebatkan aku? Kan kan? LOL! Eh! Tapi apa pula yang dimaksudkan dengan meletup? Okey okey meletup hanya perkataan suka-suka. Sekali sekala tajuk letak ajinamoto sikit, madak letak ajinakete saja.

Actually, birthday cikgu Dayah 27.10.2010 tapi hari ini aku baru berkesempatan untuk updated blog. Aku cuba membuat entry yang paling ringkas seringkas ringkasnya macam karangan sejarah aku.

"Selamat ulang tahun Cikgu Dayah. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki olehNYA. Semoga bahagia disamping Cikgu Taufiq yang tersayang. Amin."

-IKLAN-
Okey, Citot macam biasa tak suka angkat call orang. Kasihan nak mampus aku dengan Pekja call macam operator. Tolong campak handphone kau dekat jamban sekarang! Sekarang! Bukan esok, lusa atau sabtu! eerr -.- Kau yang tak angkat call Pekja, aku-aku sekali package kena ceramah free. Aku memang tak suka benda-benda free ini. Mc'd free aku sukalah <----- Minta-minta Zarul tersentap! Amin! Zarul ini memanglah _______ Dah beribu entry aku dah sindir tapi tak tersentap juga. Weh! Tak reti-reti nak sentap ke? Tak reti-reti nak belanja ke? Penat weh! eeerrr -.- Disebabkan mc'd aku tak dapat sampai sekarang, you all tengok sajalah gambar-gambar, hilang mood aku nak cerita. :P



Yummy! Sedapnya kek birthday aku! Okey perasan!
Sobs -.-



Yang ke 38 Tahun. Muda lagi.



Kelihatan agak yummy kek ini,
tapi lagi yummy kalau makhluk di belakang tiada.



Birthday mereka berjiran tetangga.



Tiup cepat!



Lilin dah tertonggeng -.-



Pizza. Banyak aku habiskan.



Alah sweetnya mereka. Jealous.
Aik? Asal mata cikgu berlari ke barat?



Bersama guru-guru TDS.
Aku pun dah macam cikgu-cikgu.
Oh tidak!



Mampus kau kalau tuan punya meja tahu kau duduk tempat dia.



Phewit! Terserlah jerawat aku.
Meh meh sama-sama kita kira jerawat dia.



Pose kejap dekat meja guru paling tegas sesi pagi.
Siapa lagi kalau bukan _____________



Ini pula cerita 30.10.2010 punya. First time hangout dengan kawan aku. Tahniah kepada Ain sebab berjaya membuat aku dan Asmira tertunggu-tunggu.




Aku dan Ain



Asmira dan Ain


Okey balik dari JTC dengan pantasnya aku terus siap-siap pergi rumah Cikgu Dayah. Ada eat-eat BBQ <----- Bukan main lagi aku speaking!



Bersama Cikgu Syikin yang gila camera tapi camera tak gila dekat dia.
Hah! Budak yang tidur itu juga yang paling hot!



Fanot, Zarot, Citot



Peh! Muka aku berminyak, siapa yang rasa-rasa nak goreng telur. Silalah!



Dia kawan perempuan yang aku paling sayang,
Aku kawan perempuan yang dia paling sayang
(Perasanlah! Citot tak cakap pun!)



Tiga sekawan yang masih bertahan. Ceh ayat!



Eleh Citot! Segan nak duduk sebab peha nak meletup.
Relaxlah peha gua lagi besar punya.



Inilah girlfriend Zarul, ooppss sorry aku kantoikan satu dunia.


Balik pergi jumpa Echa dan Yanadey. Pergi karaoke dekat Diva. RINDU amat!!!!!!!! Gambar bersama Echa dan Yana ada dekat DSLR Echa, tapi Echa belum masukkan lagi dekat Facebook. Balik 1 lebih A.M.
(Kalau keluar dengan Zarul mesti balik pagi)

Pekja kata aku makin gemuk, aku kata Citot makin gemuk. Baguslah dua-dua gemuk. Aduh! Tak apa, yang penting aku sayang semua <3

14 comments:

sitigemok69 said...

gampangkan status gua ngn zarol. hahaha. siollah kaw.. memandai jek wat gossip.

p/s: ilysfdm!! muaxxxxxs! <3

Fanna Roslan said...

Sitigemok69 : Wah! Terus tukar nama. HAHA! Eh! Memang betulkan? HEHE :P

p/s : ILYSFDMT! Muah!

Liquid said...

aumm ... nak cikit pizza ittew..!!

Fanna Roslan said...

Liquid : Nak? Ambillah :P

zarollkurus96 said...

hahahaha..skali lg aku x sentap!ko nk post bnyk2 kali sal aku blom blnje mcd tu pown aku x kesah!post smpai lebam!hahahaha...urm..susa jdik artis nie..asik kne gosip jek cpl ngn org nie la,org tu la..tau la ko nie wartawan..hahaha

Fanna Roslan said...

Zarollkurus96 : Malas noh nak sign in blog? HAHA! Alah! Tak sentap ke? Sentaplah. Please...

sitigemok69 said...

babi zarol ngnjing nickname waaaaaaaaaaaaa!

Fanna Roslan said...

Sitigemok69 : Dilarang mencarut di kawasan blog ini! :P

♥e'in♥ said...

oho! mau itu kek!

Fanna Roslan said...

E'in : Nak? Ambillah. HEHE :)

Dudu said...

dudu duke kek tuu..
nak cikit.. =)

zOeY zAu YaH said...

tetiba ngidam nk mkn kek=.="
zoeyzauyah.blogspot.com

Fanna Roslan said...

Dudu : Nak sikit? Kenapa tak nak banyak? HEHE :P

Fanna Roslan said...

Zaey zau yah : Mengidam kek? Jom i belanja :)