Wednesday, October 20, 2010

6 BS 1 cool gila. Setuju?

Assalamualaikum. Hari ini 20.10.2010, handsomenya tarikh ini. Alangkah bahagianya kalau aku dapat bernikah pada tarikh sehandsome ini, tapi sayang aku masih tiada boyfriend sehandsome tarikh ini. :'( Siapa nak jadi boyfriend aku angkat kaki? :P Semenjak dua menjak ini, hujan turun tanpa henti. eeuuww. I like. Bak kata member aku, "Eh hujanlah, Fanna tak reti-reti cuci kasut sekali?" Okey, kau nganjing aku. Mentang-mentanglah aku tak pernah cuci kasut sekolah semenjak masuk form 6. HAHA! Jom usha classmates aku, semua cool-cool belaka. eeuuww eeuuww :)




Masing-masing wayar terputus. Eh betul tau!
Kan ada wayar itu! Nampak tak?



Yeah! Exam dah habis! Tipu! Tipu! Tipu!



Topek si telinga capang ingin menguatkan fakta bahawa telinganya memang capang! Setuju? Bushrah dan Asmira, bagi aku 5 minit untuk gelakkan muka kau! HAHAHA! Okey cukup.

Ramai classmates aku kata, aku kawan yang BEST. Kawan-kawan betul ke aku ini BEST?



Eh! Betullah itu! Terima kasih. Sayang semua! :)



Memang cool gila!



Gadis melayu dan gadis cina 6BS1
(Cepat cari aku mana? Perlukan clue?
Okey, cluenya "Paling tinggi")



"Kenapa orang JB suka pakai tudung gini?"
Jawapannya, "Lain orang, lain cara" Eh! Tak ada kena mengena!
Okeylah, orang JB jom tukar style pakai tudung! JOM! JOM!



Cak! Inilah imej terbaru budak JB. Kena tak dengan aku? Sudah semestinya, kena gelak!
Aku tak faham dengan Bushrah, tak habis-habis tayang gigi semua. Taulah gigi aku cantik eh maksud aku gigi kau cantik. eerr -.- 



Hidung aku kembang semangkuk!



Cun pula guna tudung gini. Lagi-lagi Cik Som yang kiri dan kanan. Yeah!



6 BS 1 yg sememangnya superduperbumperkeeper pemalas! Eh! Tipu! Yang pemalasnya aku seorang saja okey? Yang lain tak malas <------ Padahal semua pemalas, ayat cover sikit! HAHA!





Final exam esok! Seram weh! DUP DAP DUP DAP! Buku rujukan sudah lama terbengkalai, lama tak main raba-raba buku. Classmates aku semua pun relax sajakan, semua masih mengamalkan tagline "LEK LEK TENANG!" Tenang eh? Elak dapat result semua kena tendang kelas bawah. My cool classmates! Buat-buat insaflah sayang terutama sekali pemilik blog ini. Belajarlah anda sebelum anda di belajarkan. Eh? -.- Bye!

6 comments:

ahleng ariKen said...

nice blog gril....suka colornya..n lagu ape ek tu?nice plak layan

Fanna Roslan said...

Ahleng ariken : Lagu Dadali - Disaat Aku Mencintaimu. Btw Thanks =)

gulaHati said...

rindu zaman skolah plak..huhu good luck yerpp

Fanna Roslan said...

Gulahati : HEHE! Zaman persekolahan best wok. Btw Thanks sayang =)

Nor Leesa said...

Fanna! I like your blog! Cantik!

Fanna Roslan said...

Nor Leesa : Thanks sayang. Blog you apa kurangnya. Hee :)