Sunday, September 5, 2010

Sedikit perubahan

Eh chop! Jangan close! Betullah ini blog Fanna Roslan. Fanna Roslan yang suka potpetpotpet itu. HEHE. Selama ini blog aku hitam legam sehitam Dayang Nurfaezah eh eh sehitam Dayang Senandung. Kini hitamnya telah terhapus setelah direndam berduet dengan clorox. Blog cik potpet menjadi putih dan unggul seunggul baju yang baru dibeli (macam iklan Fab & Breeze).

Bila cakap pasal Fab, aku try search youtube. Aku jumpa iklan Fab. Iklan yang berjaya! Berjaya buat aku gelak. HAHA :D



"Puan Nora, anda kalah!"
Ada pula pertandingan mencuci ya? HAHA


*Maaf! Kembali kepada tajuk asal*

Nampak suci bila buat blog putih. Tapi aku cepat jemu kalau warna putih, silap-silap esok dah tukar warna hitam kembali :P Header pun malas nak buat! Background pun tak ada! Aduh pemalas betul cik potpet ini!


Rindu Header lama


Followers 239. Terima kasih kepada sesiapa yang sudi follow blog aku. Sorry aku tak sempat follow balik. Insya'allah aku akan follow balik lepas raya :P

Maaf! Entry terpesong. Nak cerita pasal blog, tiba-tiba boleh termasuk bab pencuci pula. HHMM~ Macam boringkan entry ini? Sebelum you all cakap entry ini boring baik aku check it out! Bye!

4 comments:

naz said...

haha iklan lammmaaa tu baikk punya

Fanna Roslan said...

Naz : Betul! I like :)

daboo® said...

funny!;)
alah, lek lah. blog i pun plain ajeh.

Fanna Roslan said...

Daboo® : HEHE! Plain nampak simple kot. Btw Thanks :)