Thursday, September 2, 2010

Lapan Belas

Selamat Hari Lahir! Selamat Ulang Tahun! Happy Birthday! Շնորհավոր Ծննդյան թիվը: З Днём Нараджэння! Честит рожден ден! Per molts anys! 生日快乐! 生日快樂! Sretan rođendan! Tillykke med fødselsdagen! Palju õnne sünnipäevaks! Hyvää syntymäpäivää! Feliz Aniversario! ბედნიერი დაბადების დღე! Χρόνια πολλά! जन्मदिन मुबारक हो! Boldog születésnapot! Breithlá shona! Buon compleanno! 誕生日おめでとう!생일 축하!

NURUL FARHANAH BINTI ROSLAN
YANG KE LAPAN BELAS


(Aku tak pasti, betul ke tidak perkataan yang aku copy and paste diatas bermaksud "Happy Birthday!". Kalau salah maksud, jangan salahkan aku. Salahkan Google! :P)

Alhamdulilah, hari ini genaplah lapan belas tahun umur patik. Patik berasa amat bersyukur kerana patik masih bernafas di bumi Allah. Tak sangka patik sudah lapan belas tahun hidup. Sebenarnya patik...

(Eh! Kekoklah nak guna ayat patik. Tukar aku pula)

... sudah layak untuk berkahwin :P Aku dah boleh dilabelkan "Anak dara". Tak sabar nak buat IC baru, IC lama nak baling jamban :P Kalau ditolak tambah darab bahagi, sudah tiga tahun berturut-turut birthday aku bulan puasa. Aku dah kira, tahun depan birthday aku hari raya. Comfirm! Yakin dan pasti! haha (Mesti duit raya banyakkan? :P) Selamat hari lahir buat diri sendiri!

Omg! Terima kasih semua. Ada ucapan yang berjaya membuat air mataku menitis. Aku tak tahu kenapa :'P Aku terharu bila rakan-rakan lama yang masih ingat tarikh penting aku dan paling terharu rakan-rakan baru dari tingkatan enam yang tahu tarikh ini dan lagi terharu bila orang yang tahu tarikh ini (02 september 2010) tapi buat-buat tak tahu. Aku tahu! :')

Ada orang tanya nak hadiah apa? Aku nak hadiah kereta Honda Jazz warna hitam bernombor JJJ 2992 (Tarikh lahir) Boleh tak? :P

Aku tak perlu hadiah yang mahal-mahal. Aku hanya mahu ucapan dan doa saja! Doakan kesejahteraan aku. Doakan aku berjaya di dunia dan di akhirat. Doakan aku panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki. Doakan aku bahagia disamping orang tersayang. Doakan jerawat aku cepat pulang ke pangkal jalan. Cepat! Tadah tangan sekarang! :P

Jutariaan Terima Kasih kepada putera dan puteri yang berlumba-lumba untuk mendapat tempat pertama dalam senarai peng'wish'an :

  • 10.45 PM - Kak Naza
  • 11.50 PM - Farah Liyana
  • 11.59 PM - Nurul Syazwani
  • 12.00 AM - Afzarul Dzarif
  • 12.01 AM - Siti Zubaidah
  • 12.07 AM - Nazirul Syazwan
  • 12.11 AM - Siti Shahira
  • 12.19 AM - Asmah
  • 12.22 AM - Nadia Ezza
  • 12.27 AM - Nur Aqilah
  • 12.39 AM - Nurul Farah Ain
  • 12.46 AM - Fatin Nabiha
  • 03.10 AM - Siti Khadijah
  • 06.32 AM - Ibrah Athirah
  • 01.52 PM - Wan Nurain
  • 08.41 PM - Amira Fiqrin

Ini semua wish melalui SMS, MMS dan CALL. 3G tak ada pun? -.- HAHA! Yang wish mulut ke mulut. Apa? Mulut ke mulut? eerr maksud aku wish dekat sekolah tak mampu disenaraikan :P Tak tahu pukul berapa you all wish. HAHA! (Aku ikut jam astro eh? Jangan gaduh-gaduh! Semua nak first, walaupun bukan pertama wish aku. You'all pertama dalam hati aku! Hee!)

Semua yang message aku dapat ayat yang sama cuma ada sedikit yang ditokok darab. Yang penting mesti ada ayat "Thanks sayang" Betul tak? Kalau tak betul nanti Zarul belanja Mcd. Kan Zarul kan? (Relax! Jangan tersentap. Aku tak ada niat pun nak buat kau tersentap. Niat sikit saja :P) Oh ya! Kecuali Nazirul sebab Nazirul call aku. Tak berani aku nak cakap gitu. Silap-silap mampus aku kena lambung dengan Wani :P


Terima kasih pada BFF aku yang wish melalui blog :






(Nak baca? Click picture okey?)


Terima kasih juga pada rakan-rakan Facebook : (Menggigil-gigil tangan aku nak reply komen)
































Dari rakan Tagged :



Dan rakan myspace, tapi tak ramai yang wish. HAHA

p/s : Terima kasih atas segala ucapan dan doa :) 

Yang benar,
Fanna Roslan
(Nurul, Fanna, Maksom, Farhanah dan Nurul Farhanah)
Pemilik potpetfanna.blogspot.com

Oh ya! Aku nak ucapkan Selamat Ulang Tahun kepada Ibrah Athirah yang hari lahirnya sama dengan aku :)

Selamat Hari Lahir Fanna Roslan :)

8 comments:

atyra onlyy said...

tengs wish kat sini..hehe..ingat eh kaw..selamat ulang tahun jugakk..

yeaa kite da tuaaa

Fanna Roslan said...

Atyra onlyy : Welcome and Thank you :)

Nor Leesa said...

Happy birthday Fanna :) May allah bless you. Sorry lambat wish! Weeeeee

Nor Leesa said...

Happy birthday Fanna :) May allah bless you. Sorry lambat wish! Weeeeee

Fanna Roslan said...

Nor Leesa : Amin! Thanks sayang :)

Fanna Roslan said...

Nor Leesa : Amin! Thanks sayang :)

Afzarul Dzarif said...

aku bru bce post nie arinie dowh..hahaha..aku tau spe punye wish yg watkan ko menitis air mate,..aku la tu!ngeh3x...

Fanna Roslan said...

Afzarul Dzarif : Peh! Pandai kau teka tapi salah! Tahniah!