Sunday, August 15, 2010

Potpet 98

Assalamualaikum semua! Hari ini you'all puasa tak? Apa? Tak puasa? Hish! Samalah kita. haha. Nak buat macam mana, lepas tengok anak bulan. Bulan aku pun datang tanpa diundang :P Sedih tak dapat puasa first Ramadhan :'(

Entry yang lepas-lepas, aku cakap jarang nak update blog. Tengok! Tengok! Jarang konon! Memang jarang ! Jarang kepala otak aku! :P Dah berapa entry aku post. Nak buat macam mana, nafsu nak update blog tinggi, aku tak tahan. haha. Di bulan puasa ini aku nak kawal nafsu berblogging. Nak jarang update blog. STPM dah dekat (tiba-tiba) (Tunggu dan lihat! Silap-silap esok dah post entry baru! haha) Tolong bagi idea untuk mengurangkan berblogging?





Atas : Sebelum
Bawah : Selepas
(Sebelum dan selepas edit)
 
Memandangkan hari raya pun dah dekat :P Aku telah buat sedikit persediaan raya. Ada sedikit perubahan pada blog aku. Sedikit saja. Apakah perbezaannya? Ada ke? Macam tak ada sajakan? eh eh ada tau! Dulu 1 column sebab kitakan 1 Malaysia (katanya) sekarang 2 column! Header masih yang lama, malas nak buat baru. Warna tetap hitam sebab hitam nampak kemas. Kemas bergaya bermakna tiada KELING MOMOK!

Selain daripada blog raya, aku juga dah beli baju raya dan rambut raya. haha. (Rambut potong lagi!) Persediaan raya, semua dah siap kot. Blog raya, baju raya, kasut raya, rambut raya dan tidak lupa juga jerawat raya! Yeah! 

okey sebelum patik mengundurkan diri. Izinkan patik memberi nasihat sepatah dua ayat

Selamat berpuasa. Jangan lupa niat puasa. Masa sahur, koreklah hidung dan telingamu sepuas puasnya. Kalau nak lagi puas korek hidung dan telinga guna jari kaki. Hish! :P

p/s : Walaupun syaitan telah ditangkap, masih ada lagi syaitan yang belum ditangkap. Hati-hati! Hati-hati dengan orang sekeliling kita! =)

4 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

camat mengganti puace nnt ye..ehe

Fanna Roslan said...

Cutebabygirl : Terima kasih! haha!

khalidahmacambaguss~O_o said...

kalu korek guna sudu lebih puas kot...haha

Fanna Roslan said...

Khalidahmacambaguss : Kenapa sudu? Kenapa bukan sudip? HAHA :P