Wednesday, August 25, 2010

Potpet 100

Hai!

Okey hari sabtu lepas, terpaksa sekolah weh! Katanya sekolah untuk cuti ganti hari raya. Macam siotkan ramai gila tak datang, ramai membuta memproses tahi mata. Menyesal datang! haha! Kelas aku kira ramai jugalah yang datang, kelas 6BS2 empat orang saja yang datang. Dua lelaki dan dua perempuan. Baguslah! Empat orang? Cikgu nak ajar apa weh, ajar main guli bolehlah :P

Aku telah menyiapkan satu blog khas untuk form 6

http://prauniversiti-smktd.blogspot.com

Blog ini pemilik emailnya adalah Puan Mala, aku hanya create kan blog and edit saja. Pelajar TDS, sila follow sekarang terutama sekali pelajar form 6! haha! (Paksa) Aku tak tahu nak edit macam mana, ingat nak edit macam blog aku. Nanti Puan Mala terkejut pula, blog form 6 cantik sangat! haha :P (Perasan) Kau jangan main-main, background buku-buku siot! haha.

Sila beri idea untuk penambahan dalam blog form 6? Sharing because caringkan? :)


THE END



Happy Birthday =)






Gambar 2008 (Tingkatan empat)
(Eh! Rindu rambut lama! Rindu handphone lama! Rindu kawan lama! Rindu muka lama! [Tak ada jerawat! haha!])




Gambar 2009 (Tingkatan lima)
(Rambut sotong! Aku benci rambut aku time ini! eeerrr!)

Selamat Ulang Tahun Fatin Nabiha Binti Zulkifli yang ke lapan belas. Mungkin saya agak terlewat untuk memberi ucapan ulang tahun awak. Maaf. Masih diingatan lagi tarikh penting awak. Ya! Saya masih ingat lagi. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. 

[ Potpet 100? Fuh! Dah seratus kali aku potpetpotpet dekat sini. Walaupun 100 kali potpet di sini, aku tak pernah jemu dengan blog aku, begitu juga blog aku tak pernah jemu dengan aku :P Okey ini tajuk potpet penghabisan. Penghabisan tau! Lepas ini dah tak ada potpetpotpet lagi. Ada sedikit pembaharuan. Apa dia? Tunggu dan lihat =) ]

2 comments:

siticomelsquare :) said...

Selamat Hari lahir );

Fanna Roslan said...

Siticomelsquare : Perlu ke simbol sedih? haha