Monday, August 30, 2010

Persembahan sempena sambutan kemerdekaan

Hai semua! Memandangkan hari kemerdekaan hampir tiba. Kelas aku terpaksa membuat persembahan sempena sambutan kemerdekaan yang ke 53. Persembahan kami sangat simple. Ya! Hanya mendeklamasikan sajak dan diiringi nyanyian lagu "Pergi" oleh Aizat. Deklamasi sajak oleh Sharul Nizam a.k.a Ambu dan nyanyian oleh datuk-datuk dan datin-datin dari kelas 6BS1. Kami berlatih hanya dua hari satu petang. Sila menjamu gambar-gambar kami sebelum, semasa dan selepas persembahan :)





Fuh! Akhirnya aku berjaya meninggikan diri semata-mata untuk bergambar :)



Macam mana Datuk Azri boleh terselit dekat Datin-Datin ini?!



Sebelum persembahan =)



Ambu : Adoi! Beratnya beg tarik ini eh peti ais eh eh apa seh nama binatang ini??



Dilarang menonggeng di tempat awam ya Datuk Azri jika bontot tonggek! haha :P 



Nak start 



Ashraf : Gua seram siot!
Izzat : Relax bro! Gua pun seram!



Ashraf dan Izzat : "Cepatlah masuk!" (dalam hati) :P 


Dah masuk dah

Alizese si comel tertidur :)


Okey mula

Peh! Muncung aku mahal!



Bolehlah muka aku masuk separuh daripada tak masukkan? Asal semua muka rentung? haha



Cepat cari aku! Okey tak ada -.-



Sopankan bila semua duduk gini?



Yin Hui tak hafal lirik eh? hihi



Ini dia Encik Ambu! Penyajak pilihan terakhir kita :)

Okey selesai persembahan



Peh! Muka aku minta kaki!



Ewah Datin Nadia kita! Nampak manis disitu :)



I'm not ready! eeerrr -.-



Cameraman : Freestyle please!

Selepas selesai persembahan, kena masuk kelas study! Waduh-waduh! Malas bangat!



Nampak sangat aku suka bebual dan tidur dalam kelas :)



Datuk Azri yang suka sanggap :P

(Cikgu ada dekat depan pun kau sempat menyengih ya?)

Bye

2 comments:

Love is Life said...

rindu ngn zaman persekolahan bile tengok gmbr2 ni....:(

Fanna Roslan said...

Love is life : Yup! Zaman persekolahan adalah zaman paling terindah :')