Sunday, July 18, 2010

Potpet 94

KAU, KAU DAN KAU BUAT AKU TERGELAK BILA SEMUA MENCIPTA BLOGSPOT.COM! HAHA!
(Jangan sentap! Elak aku kena kaw kaw dengan you all :P)



(Klik untuk pembesaran)

Mula-mula, Nazirul cakap dengan aku nak buat blog eh bukan nak buat tapi dah buat dah dan dah lupa password. So, aku tolonglah try satu-satu password dia yang agak-agak betul dan tak betul-betul pun! Aku pun main tembak-tembak password dia lagi! Masih tak betul-betul! Si Nazirul pun bengong boleh tahan juga, password sendiri boleh lupa! so aku trylah buat forgot your password dan nasib baik dapat buka blog dia! Cepat cakap terima kasih dekat aku :P Sama-sama (eh tiba-tiba)

Girlfriend si Nazirul pun ada buat blog tapi tersidai tak pernah nak angkat. Kasihan. Tapi sekarang dah angkat dah sebab sekarangkan musim hujan :P Okey tak kisahlah. Yang aku kisah bila si Zarul pun suruh aku buatkan dia blog. HAHA. Zarul kau buat aku tergelak bila kau ada blog :P (Tapi, aku tabik dekat lelaki yang ada blog! Sebab jarang kot lelaki minat berblogging!) so, bila nak belanja mc'd? Mc'd sekarang semakin sedapkan. Dulu, kini dan selamanya sedap :)

Ini dia kawan-kawan aku punya url blog :)
Wahai pemilik blog dibawah, welcome to the blogspot! *senyum senyum*

  • http://zirulwan.blogspot.com
  • http://afzaruldzarif.blogspot.com
  • http://wanininisengett.blogspot.com



(Klik untuk pembesaran)

Kepada bekas pemilik blog http://bubblelife92.blogspot.com
Tak reti-reti nak buat blog balik ke? Menyesal tak delete blog? :P



p/s : Bagus juga kalau semua kawan-kawan aku ada blog, kalau tak puas hati boleh lepas geram dekat blog. Lepas itu, semua tersentap! Aku juga yang kena delete lepas itu add balik :P

10 comments:

Afzarul Dzarif said...

perlu menyindir aku??huhu..ko nk suwo aku reply kat sini ke kat blog aku???hahaha....nnt aku wat karangan puan lim e kat blog aku!

Fanna Roslan said...

Bila eh aku sindir kau? :P
Dekat mana-mana yang kau suka!
Cepatlah reply!
Tak sabar nak kena sindir balik :P

Anonymous said...

tula. cam menyesal pulak! haha. zarol ada gak suro wat blog. kemon tol. time da delete sume nak wat blog. grrrrrrr :\

Fanna Roslan said...

Asal pakai anonymous?
Mana siti comel square anda? :P

Apa lagi buat baliklah :)

Affan Ruslan said...

peh, pandai ko hack blog die.
alah die mesti bg clue kan. hehe

Fanna Roslan said...

Mana ada! Tengok oranglah! hehe :P

siticomelsquare :) said...

hehe. lupee!

Fanna Roslan said...

Alak! Sengal :P

wani ni ni ni sengett said...

ade jugak terselit

Fanna Roslan said...

Mesti! Wajib! :D