Friday, July 2, 2010

Potpet 91

Hari Keusahawanan 2010

Hari keusahawanan tahun ini kurang meriah daripada tahun lepas yang sememangnya amat meriah semeriah meriahnya. Kemungkinan besar, tahun ini tak ada fashion show macam tahun lepas. Tahun lepas banyak juga aktiviti yang aku masuk seperti Jualan, Explorace dan Jangan lupa lirik. Tahun ini aku tak dapat nak join segala aktiviti, bagi chance dekat adik-adik yang baru nak naik :P

Aku sekadar merayap-rayap satu sekolah dan masuk rumah hantu. Aku masuk hanya berempat dengan Siti, Wan dan Vee. Rumah hantu tahun ini agak seramlah sangat. haha. Seram sikit dari tahun lepas tapi sebenarnya dari tahun dulu rumah hantu tak pernah nak seram. Cuba bagi aku yang handle rumah hantu. Comfirm ramai yang pengsan. Ceh! Silap-silap aku yang pengsan :P

Okey, silalah mencuci mata dengan gambar-gambar ini




Tak sempat nak cover muka :|




Aku mesti nak ada :P




Candid! Muka macam ****!




Macam nak nyanyi lagu kebangsaan :P




Muka tak ready lagi -.-



Motif semua buat gitu dekat aku?




Muka tak boleh blah -.-




Muka panas doe :P



ye ye nak sepak bola :P




Sebahagian pelajar tingkatan enam




Tak habis-habis tiru gaya Ahpeng :)




Dari kiri Fairus, Aku, Wan, Siti, Azri dan yang duduk Asyraf :)




Peh! Semua putih gebu siot. haha :)

Okey, ini saja gambar yang aku jumpa dekat facebook member² aku :)


p/s : Hari terakhir Ikhmal a.k.a Ahpeng di tingkatan enam :'(

No comments: