Thursday, July 1, 2010

Potpet 90

Hai! Agak lama tak updated blog. Rindu aku tak? Mesti rindu kan kan kan? eerrr tak rindu?! Tak apa, aku rindu kalian semua :)

Sekarang, aku agak sibuk daripada biasa. Sibuk nak siapkan kerja-kerja tertangguh aku. Btw, masa cuti sekolah, orang semua cuti dua minggu aku terover cuti sampai dua minggu empat hari. Orang semua naik sekolah hari isnin, aku naik sekolah hari jumaat. Cun tak? haha. Sebenarnya, aku nak berhenti tingkatan enam dan masuk kptm tapi bila difikir-fikirkan kembali aku tak boleh nak berjauhan dengan keluarga kot. Tambahan lagi, ayah aku potpet potpet sebab aku nak berhenti tingkatan enam, emak pun sama potpet potpet, along lagilah potpet potpet sebab itu aku cerita dekat potpetfanna.blogspot.com.

So aku go on dengan tingkatan enam, sebenarnya aku dah tak boleh bawa sejarah, aku nak tukar kelas dari sejarah ke seni, memandangkan aku termakan pujuk rayu Siti. Akhirnya, aku cuba meneruskan kelas sejarah. Tahniah Siti! haha! Kenapa setiap kali sejarah aku mesti mengantuk? nak kata aku kurang tidur, aku rasa aku dah terlebih tidur. Setiap kali Puan Mala masuk, mesti mengantuk. Kadang-kadang aku nampak dia ada dua, kadang-kadang aku nampak dia ada tiga dan kadang-kadang aku tak nampak dia langsung (Itu bermakna aku dah tertidur) :P

Semalam, kami pergi mc'd (Semenjak dua menjak ini aku makan dekat mc'd sajakan?) bersama kawan baru =)




Kawan baru :)




Comelkan?




Siti makan comot :P




Siti candid




Si kecil dan Si panjang :D




Si putih dan Si Hangus :D




Ikhmal a.k.a Ahpeng kerempeng :P




Gambar oleh Taufiq




Gambar oleh Taufiq




Gambar oleh aku


(sila bandingkan aku snap gambar dengan Taufiq :P)




Gambar oleh Taufiq


Kalau boleh pak cik teksi dekat bawah pun kau nak masukkan sekali eh Taufiq?
-.-

Punyalah geram aku dengan Taufiq, last-last aku letak handphone aku dari posisi yang agak jauh dan dibantu dengan self-timer selama 10 saat. haha (Terkedek-kedek aku lari nak masuk dalam gambar :P) :D

dan ini hasilnya




Jauh betul. haha :D




Trademark Ikhmal, peace condong :P




Nama panggilan dari kiri Ct, One, Maksum dan Ahpeng
(Peace condong Ahpeng mesti ada, yang lain dah berjangkit)




Alamak! Aku dah kena sumpah jadi patung mc'd!




Tahniah Taufiq! Akhirnya, anda berjaya menghasilkan gambar ini :)




Inilah Taufiq yang aku mengumpat tadi :P




Bersama amoi cantek a.k.a amoi pendek :P


Lokasi seterusnya : Rahsia
(Tempat dirahsiakan, sibuk saja nak tahu. Budak tak sekolah tak boleh tahu hal budak sekolah :P)




Wan : Tak cantiklah, buang flash!




Tanpa Flash




Yang sebelah aku, nama dia Wan eh bukan Wan Hazlyana. Nama dia Wan Nurain. Dia ini dahlah comel, kulit putih gebu, ada lesung batu eh lesung pipit, kelakar dan suka tidur dalam kelas. hehe :P

Seterusnya, kita bersama Siti ^-^




Perlu pegang hanger?
(Sembunyikan hanger belakang baju kau)




Okey bagus! haha :D


Yang sebelah aku, nama dia Siti eh bukan Siti Zubaidah. Nama dia Siti Khadijah. Bagi aku perangai dia hampir sama seperti Siti Zubaidah. Betul! Kadang-kadang, aku rasa macam aku bersama Siti Zubaidah bukan Siti Khadijah. Sebab itu, aku tak panggil dia Siti, aku panggil dia Ct (Ejaan lainkan, tapi aku panggil tetap bunyinya sama. Kenapa eh?) haha :P


Bila aku bersama Siti Khadijah, Wan Nurain dan Ikhmal Ariff, aku rasa macam aku dengan Siti Zubaidah, Fatin Nabiha dan Afzarul Dzarif. Betul! Tak tipu! Masa sekolah dulu, kita mesti bersamakan? Tiga perempuan, satu lelaki. Aku rindu saat kita berempat bersama. Sob Sob. Nak tisu? (tak pernah aku minta tisu dekat orang, orang saja yang minta tisu dekat aku) :P

Okeylah, aku nak buat homework eh tak bestlah guna ayat homework. Okeylah nak siapkan assignment aku :P

8 comments:

siticomelsquare :) said...

mcd mane nie?

Fanna Roslan said...

Siti : mc'd mana lagi kalau bukan jiran smart :)

atyra onlyy said...

huhu aku tak sangka apeng tu gi pom6,..rajin2 teruskan usaha kamu semuaa ye jadi pelajar sekolah,kena iron baju hari2..huhu

siticomelsquare :) said...

yekeh? asal lain? haha. bes yg korang posing posing tu kat mcd jugak keh?
taufiq tu budak baru ea? x penah nmpak un. (:

Fanna Roslan said...

Atyra : Apeng baru blah dari form 6. haha. Iron baju? Bukan kerja aku kot :P

Fanna Roslan said...

Siti : Yes sayang. Yang tengah makan itu dekat mc'd. Yang posing² itu dekat carefour. Taufiq baru masuklah. Ramai budak form 6 baru masuk :)

mardhiah ismail (: said...

seronok :)

Fanna Roslan said...

Thanks :)