Saturday, June 19, 2010

Potpet 86

TAG


THANKS HUDA


1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?

  • Kalau dia tikam belakang aku, aku tembak belakang dia :)

2) 6 orang dihati anda?

  • Emak
  • Ayah
  • Along
  • Angah
  • Adik
  • BFF


3)Anda rasa anda comel?

  • Tak langsung

4) Single ?

  • Yes. Kenapa? Nak isi borang? :P

5)Blog yang anda suka?

  • Banyak sangat :)

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??

  • Kadang-kadang (jujur)

7)Lagu terakhir yang anda dengar?

  • Bila cinta

8)Last teks mesej?

  • Teks dengan Amira Fiqrin Binti Jamal :)

9)Last phone call?

  • Emak call =)

10) Hari terakhir anda menangis?

  • 4 june 2010 - Menangis lepas baca post Tumblr Siti Zubaidah Binti Abu Bakar
    (Aku tak tahu kenapa aku sedih sangat! Kantoi! haha)

11) List 5 colour favorite anda?

  • Hitam
  • Putih
  • Ungu
  • Pink
  • Biru

12) Orang terakhir anda ber-Ym?

  • Tak ingatlah, dah lama tak on ym -.-

13)Game paling anda suka?

  • Semua game aku suka :)

14) Adakah anda peminat MCR?

  • Tak :|

15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?

  • Tak ada rasa apa-apa pun :P

16)Anda rasa Tag ini best?

  • Bolehlah~

17) Tag lagi kepada 10 orang

  • Malasnya nak senaraikan. hehe. Siapa yang baca tag ini. buatlah eh? =)

2 comments:

misz benida said...

bgus2..jujur.

Fanna said...

Misz Benida : Thanks =)