Thursday, June 24, 2010

Potpet 88

Selamat Ulang Tahun Yang Ke Lapan Belas


Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Siti dan Wani
Happy birthday to you

Tarikh : 23 Jun 2010
Pukul : 11.59 malam

Sepantas kilat aku mengambil handphone dan

[Write new message]

"Happy birthday sayang. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Muah Muah."

Send To : Siti Zubaidah

"Happy birthday sayang. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Muah Muah."

[Forward] To : Syazwani

p/s : Kantoi! Dua-dua dapat message yang sama. Padan muka! Siapa suruh lahir sama-sama eh bukan siapa suruh lahir pada hari yang sama :P

dan dan dan keputusannya, aku orang ke tiga wish Siti dan aku orang kedua wish Wani. Sebenarnya, aku orang pertama wish Wani, tapi apa boleh buat bila Nazirul (boyfriend) wish pada pukul 11.56 malam ( Reject-reject! Belum pukul 12 lagi! So aku orang firstlah :P ) Tak kisahlah janji wish daripada tak wish kan kan?!

Dalam pukul 1 petang, aku dengan Zarul berhajat nak pergi sekolah aku untuk menguruskan hal-hal yang tertentu tapi hajat tak tercapai. hehe. So, kami terus ke rumah Nazirul untuk menghantarnya ke rumah Wani (girlfriend Nazirul) dan patah balik ke Taman Daya untuk membeli kek dan mengambil si birthday girl.

Di kerdilkan cerita, mula-mula kami merancang untuk ke Danga Bay. Setelah sampai di Danga Bay. Baru dapat idea nak pergi ke Kota Raya dan bila sampai di Kota Raya, baru dapat idea untuk ke CS pula. (K-e-l-i-n-g-b-e-t-u-l)

Kali ini agak jimat ye tuan-tuan dan puan-puan, kami celebrate birthday Siti dan Wani sama-sama. Memandangkan birthday Siti dan Wani kongsi tarikh, kek pun kena kongsi ye. hehe.

*Kali ini aku tak masukkan video okey tuan-tuan dan puan-puan =)
Gambar mestilah masuk, itu perkara wajib ye =)



Yang duduk dari kiri : Haiza (Adik nazirul), Aku, Wani (girlfriend nazirul) dan Siti (Bini Nazirul) tteett! Yang belakang aku tak kenal :P




Nak ulang lagi sekali ke?
Yang duduk dari kiri : Haiza (Adik nazirul), Aku, Wani (girlfriend nazirul) dan Siti (Bini Nazirul) tteett! Yang belakang Nazirul :P




Pandai Haiza snap gambar :)




Aku tengah laparlah




Happy birthday Siti dan Wani =)




Happy birthday Siti dan Wani =)




Happy birthday Siti dan Wani =)




Menyalakan lilin




Birthday girls
(Dua makhluk yang lahir pada tarikh yang sama)




senyum tak ikhlas. haha.




Dalam gambar ini, muka Wani agak lain ye. Siti tertidur kejap.




Warga jun (Semua yang lahir pada bulan jun)
Nazirul 1 Jun, Haiza 21 Jun, Siti dan Wani 24 Jun dan aku 2 September (Aku pun nak juga :P)
Sebenarnya di kiri sekali ada muka aku, tapi adalah makhluk syaitan nirajim tak nak aku masuk dalam gambar!
Okey fine!




Tengok muka Wani! Nampak sangat kek memang tak sedap!
Tapi dia cakap dengan aku kek sedap, manis macam kami :P




Blur (kek tak blur pula)




Dalam hati : Adoi minah ini! Nak gelak-gelak pula, elak kek ini aku sumbat dalam mulut aku saja (Nazirul muka bingit)




Selepas melihat gambar ini, aku hanya mampu tergelak
hahaha




Akhirnya berjaya juga Nazirul menyuapkan kek ke dalam mulut Wani




(muka-aku-hangus)




Semua ada, thanks budak mc'd kerana snapkan gambar kami :)
btw aku dengan Haiza macam dah lama kenal. haha :P




Haiza dan aku




Muka blur, jerawat tak blur pula! Hish!




Kami sweet? Ye kami tahu :P




Nak bersilang-silang tangan pula! Nganda-ngada betul! :P




Nazirul! Kau cekik saja awek kau! :P




Kawan saja eh eh eh :P



Muka aku terjojol
Muka Siti tersepit




Tahniah Haiza! Teruskan usaha anda!
(Pandai snap gambar)




Kau ingat kau cute? haha :P




Satu-satunya, posisi gambar Zarul
(posisi atas)




Eleleleh si cute :D




Bila tengok lama-lama, muka Siti dengan Zarul samalah weh!
(gelak-gelak)




Bibirmu seksi, itu terbukti :P




Bibirmu basah, aku geli :P




Abang mc'd itu nak sanggat pose dengan kami
Kami layankan~~




Siti tembam
sorry terjujur :P




Cukup pun enam-enam masuk dalam gambar
eh yang lagi seekor itu bukan haiza ye tuan-tuan dan puan-puan




gigigigigigigigigigigigigigigi




Si kurus dan si -----




Inilah pose termahal aku :P




Haiza pose ala-ala model gitu




Sila ikut ketinggian




Zarul tayang cincin ke cover mata?




Empat kawan terhebat =)




Zarul, Aku, Siti dan Wani




Itulah muka Siti bila menahan nafas
hakhakhaktuih :P




Semangat betul Zarul nak pose, sampai kaki naik atas
Btw Nazirul dengan Wani memang sweet like sugar daddy :P

okey dah penat, balik rumah
(gambar bawah adalah gambar otw balik rumah)




Daripada kau kira jerawat aku, baik kau kira dosa kau! :P




Kasihan Siti -.-




Apalah Siti dengan Zarul! Muka mesti nak blur :P
(Zarul dah cover macho :P)




Terover sikit :P




awak awak yang berada di luar sana jangan jealous dengan kami ye
kami memang best friends until when when :P




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(oh yaa! Siti ada 24 batang gigi saja sebab lahir pada 24 jun)






*Eh terupload pula. Tengok sajalah :P
-muka aku bengang bila Zarul start nyanyi-
(kuat betul suara cameraman)

Siti Zubaidah Binti Abu Bakar :
Hari ini genaplah sudah umur seorang hamba Allah yang bernama Siti Zubaidah Binti Abu Bakar a.k.a Siti ataupun Bedot ataupun Bedah oh Bedah. Seorang perempuan yang tak berapa nak tinggi dan tak berapa nak rendah. Beliau mempunyai mata biru yang sangat cantik (mata tipu). Bagi aku beliau seorang perempuan yang cukup sempurna untuk bekalan dunia akhirat. Cantik, cerdik sebab masuk kelas 5 cerdik :P, solat cukup dan makan terlebih cukup :P

Siti Zubaidah Binti Abu Bakar :
Kau satu-satunya kawan aku yang paling lama. Dari sekolah rendah kita dah kenal tapi kita tak rapat. Bila melangkah ke sekolah menengah, baru kita rapat. Dalam ramai-ramai kawan baik aku, kau seorang saja yang tak pernah bergaduh dengan aku. Bergurau dengan merajuk memang selalu. Betul! Tak tipu! Aku sebagai kawan kau, aku nak tengok kau berjaya dalam hidup. Kalau dah ada new friends, jangan lupa old friends tau dan yang paling penting sekali jangan lupa Allah s.w.t dan ibu bapa yang melahirkan dan menjaga kita. Jaga diri, jaga makan dan jaga badan. Akhir kata, jutaan terima kasih kerana kita masih berkawan baik sehingga saat ini dan terima kasih kerana meninggalkan aku seorang diri di tingkatan enam ( hehe gurau! eh bukan gurau memang kenyataankan? :P )

Aku sayang kau sangat-sangat, Abang "T" pun sayang kau sangat-sangat (tiba-tiba)

p/s : Aku tak masukkan semua gambar! Terlalu banyak dan banyak sangat gambar kali ini, nanti full memory card blog aku :P

6 comments:

siticomelsquare :) said...

(oh yaa! Siti ada 26 batang gigi saja sebab lahir pada 26 Jun) is it 26 Jun hunny? huhu. (x peh dimaafkan)

sentap ngn statement makan terlebih cukup. hahahaha.

i love you lah dear! tengs sebab susa susa jek wat blog pasal hamba (((:


p/s:frensforeverandeversayang! (:

Fanna Roslan said...

Siti : Alamak! Kesalahan teknikal :P

Al-maklum saya manusia biasa.
Kadang-kadang tak perasan kesalahan yang biasa.

Btw saya dah betulkan
(gelakgelak)

siticomelomeldanomelsquare :) said...

kakakaakakaka. okay! (:

Fanna Roslan said...

Ouh okey :)

wani ni ni ni sengett said...

apesal muka aku mcm tepung komak? Tertouch up lebih eh? Tak guna punya mak andam. Hahaha

Fanna Roslan said...

HAHAHA! Bengong! Mana aku tahu! :D