Wednesday, June 16, 2010

Potpet 85

City Square! Aku datang lagi =)

Ini girlfriend aku yang kedua. Nama dia Farah Liyana Binti Abdul Rahman. Yang pertama siapa lagi kalau bukan cik Siti Wan Kembong a.k.a Siti Zubaidah Abu Bakar. Actually, kami nak dating minggu lepas, tapi tak jadi atas sebab-sebab tertentu. Farah! Relaxlah sayang, yang minggu lepas tak jadi aku tak sentap pun. Kau ingat aku jenis yang suka sentap-sentap? Bukan okey :)



Farah! Kalau ye pun aku ringan sangat. Muka cover boleh? :P




Alamak! Asal dalam gambar ini, kau jadi terbantut? tteett! haha




Percayalah! Aku rajin membaca seperti gambar di atas!




Asal kaki aku panjang sangat? haha :D




Muka original aku -.-




Farah! Perlu ke buat-buat candid?


Puluhan terima kasih kepada Farah Izzati Binti Abdul Rahman kerana menemankan aku mencari baju. Sorry okey, aku memang cerewet gila cari baju. Haha. Semua kedai aku singgah, beli tak juga. Bye =)

No comments: