Friday, June 11, 2010

Potpet 83

SHIT!

Semalam godeh-godeh handphone, saja nak gedik-gedik. Lepas itu, aku click apa entah tiba-tiba semua nombor telefon, message dan gambar dalam handphone hilang! Sialan! Aku tak kisah kalau semua gambar hilang sebab aku dah save dekat computer, yang aku kisah sangat-sangat sebab hilang semua nombor telefon kawan-kawan aku! Yang aku ingat nombor telefon rumah, ayah, along, angah, siti dan zarul saja, yang lain aku tak ingat! Aku sedih beb! Sedih! Jangan gelak! (mana ada gelak) oh tak gelak eh? Kepada sesiapa yang terbaca entry ini dan yang kenal aku, tolong bagi nombor you all. Pandai-pandailah misscall dan message aku, kalau call pun okey juga. haha. (tengah sedih pun sempat lagi). Aku masih pakai nombor lama (nombor dari darjah enam). Jangan lupa tau, bagi nombor you all terutama sekali bekas pelajar TD's dan budak econsave.

*Woi Fanna! Bajet dia orang baca blog kau!

2 comments:

atyra onlyy said...

haa ni aku punyer..0177213686/..call taw..gayut2 ngan aku malam2,aku layan..haha..tapi ko lah call aku ta,aku mmpu meset jek..ekeke

Fanna said...

Ibrah : Wah! Ada juga orang baca blog aku. haha. Terharu :')
Btw, aku nak message tak mampu, nak call lagi tak mampu, yang aku mampu misscall saja :P