Wednesday, May 19, 2010

Potpet 77

MSSM

Majlis perasmian MSSM, MSSM bermaksud Majlis Sukan Sukan Malaysia. Aku agaklah. Agak betul. Macam agak salah. Yang penting aku agak :P So, untuk memenuhi Stadium Larkin kami satu sekolah (form 6) terpaksa datang untuk memeriahkan stadium tersebut walaupun tak berapa nak meriah :P

Sambil menunggu pukul 10.45 malam untuk pulang ke rumah. Aku, Siti dan Amira sempat posing. Terus full memory card aku! okey yang ini aku tipu!



Lokasi : Dalam bas
BFF punya pasal sanggup dua kerusi duduk tiga orang :P
Kasihan aku! Muka aku nampak 1/4 (short)! Amira 5/4 (over)! Siti 4/4 (balance)!
Tak adil!




Perbarisan lintas hormat
"kiri kanan kiri kanan"




Pancaragam
Kasihan! Kepala lutut mesti mengigil-gigil tahan diri :P




Flash




Tanpa Flash




Perbarisan dan Pancaragam




Over betul aku!




Angin bertiup sepoi-sepoi tak faham bahasa :P




baru 2 jam. haha.




eerr :|




Cak! hee :D




Satu Sekolah
Satu Malaysia




Peace siapakah yang menyemak itu?




Sweet :)


Tiba-tiba










Macam edit tapi tak edit pun!




Bunga api yang ini tak cantiklah




Tukar orang pula! hee :)




eeuuww




Kasihan! Asap bunga api saja :|




Bunga api yang ini paling gempak + bising! Sampai cair tahi telinga aku! :P


okey done!

Jangan lupa saksikan album single terbaru Fanna yang hangat di pasaran! Pastikan beli yang original! Jangan beli dekat Pasar Borong! Comfirm ciplak! :P

Sila abaikan suara aku! Abaikan!
(ulang menaip)
Sila abaikan suara aku! Abaikan!

video

LOL!

okey, assalamualaikum :)

4 comments:

Anonymous said...

kepala siapa yg menyemak tu? wakakaka

Fanna said...

Haha. Aku rasa kepala Ariff! :)

siTomatoMerah said...

FANA ! huhuhu,, gambo aqu semua buruk ngokss,, huhuhu.. :P

Fanna said...

eee. mana ada. semua cantik siak <3