Monday, April 19, 2010

Potpet 68

Kau tak bosan ke baca blog aku madak cerita pasal kerja saja? haha
Aku tahu kau mesti bosan, kali ini aku tak cerita pasal kerja tapi aku nak cerita pasal (sila lihat tajuk di atas eh! eh! di bawah)

Jatuh cinta pandang pertama :D



ceh! bila tengok tajuk. terus dalam hati "mesti baca entry ini sampai habis" :P
Yee betul! Aku dah jatuh cinta, jatuh cinta pandang pertama. haha







Jatuh cinta dengan~












Yang pink cute dan yang hitam handsome :)

Aku dah beli kot, aku pilih colour pink. woot! woot! aku bukannya geng cik Eton pinky. oh bukan! bukan! Masa first time aku tengok handphone ini, aku dah jatuh cinta. (Kalau tak percaya, tanya zarul dengan yana) Hari-hari aku lalu kedai handphone yang sama tengok handphone yang sama. Saja nak usha. haha. Siap cakap dengan kakak kedai handphone, yang aku dah jatuh cinta dekat handphone ini. haha. Tapi bila nak beli, aku beli dekat sebelah kedai kakak itu. (haha. kasihan kakak itu :P) First time aku guna sony ericsson sebab selama ini aku lebih gemar dengan nokia. Handphone lama aku dekat manalah sekarang. tub! tub! Bila aku tanya mana handphone lama aku. Emak aku cakap, abang aku dah jual. Menangis air mata cinta sampai cium lantai aku. Mana taknya, dalam handphone itu ada kenangan message-message ex aku. huhu :'(

okey, assalamualaikum :D

2 comments:

Nor Leesa said...

cantik page u! nak!

Fanna said...

Thanks! Ambillah sayang :)