Tuesday, March 30, 2010

Potpet 62

Semenjak aku dah kerja. Aku jarang updated blog, jarang nak sentuh keyboard dekat rumah. Aku sekadar sentuh keyboard di tempat kerja saja. Baru aku perasan entry yang bawah, aku tak beritahu langsung aku kerja di mana. (ceh! padahal malu nak beritahu kerja dekat mana) okey, aku memang malu nak beritahu aku kerja dekat mana. Nanti ada orang kutuk. Ada punya. Memang ada! Kau orang nak tahu ke aku kerja dekat mana? Perlu ke tahu? Perlu ke? Perlu ke? okey disebabkan kau orang dah baca blog aku, aku tak akan beritahu :P

Okeylah, aku kerja di eeeee (sambil buat muka geli) Ekonomi Jimat, tapi bila di pendekkan jadi ECONSAVE! (saja besarkan tulisan). Aku sebagai cashier, tapi memandangkan Econsave belum buka lagi, aku kena tolong kemaskan barang-barang

Siapa kata Econsave kotor?
Siapa kata Econsave bawa virus?
Siapa kata?

-.-

Kalau nak kutuk tempat kerja aku pun, kau kena fikir seratus ribu dua ratus tujuh belas kali okey. Tempat kerja kau pun bukannya famous sangat. Paris Hilton pun tak pernah datang :P

Sebenarnya, entry kali ini aku nak cerita tempat kerja aku. haha. Cerita ini sebenarnya dah basi, tapi semalam aku sempat simpan peti ais dan hari ini panaskan balik. so, kira belum basi lagilah -.-

Ini gambar sebelum opening lagi
Tengah sibuk kemaskan barang, sempat berposing-mosing


Fanna dan Siti
(by : Amirah)

Minah cleaner :D
(by : Yana)

Pantang nampak cermin
(by : Amirah)

Zarul kata botol air yang aku pegang itu muka macam siti
Zarul yang kata
(by : Amirah)

Anak mak cik Leha
(by : Amirah)

Zarul, Fanna, Siti dan Yana ataupun Yanadey :D
(by : Amirah)

Kalau Amirah ada dalam gambar ini mesti perfect
(by : Amirah)

Kenapa Siti dalam ini gambar banyak tembam
(semenjak dapat kawan nepal, bebual pun tonggang tonggeng)
(by : Fanna)

Abaikan tangan kanan aku :P
(by : Amirah)


okey, bye :D

No comments: