Thursday, March 18, 2010

Potpet 57

Gambar time ambil result SPM

Sepatutnya, gambar ini dah lama melekat dekat blog aku, tapi internet slow punya pasal. Aku malas nak upload. So, kita salahkan internet, jangan salahkan aku sebab malas, walaupun aku memang malas. hehe :P

macam biasa click nanti besar tau :)



Mendengar taklimat ringkas sebelum melalak or melompat. Kalau kau zoom betul-betul gambar ini, kau nampak aku tengah khusyuk mendengar taklimat tapi Siti, Fatin dan Pekja boleh tergedik-gedik depan camera :P




Siti memang suka buat muka tengah candid :]



Nampak sangat si Fatin ini memang kepoh. Yang baju warna-warni itu Cikgu Syikin. Dia merupakan camera woman kami pada hari ini :D




Semakin bertambah ahli untuk bergambar! :]



Cikgu Syikin, Zarul dan Nazirul
Selama aku ada blogspot, aku rasa aku tak pernah tunjuk muka nazirul. Aku rasalah.
(Ada sesiapa yang tak puas hati dengan aku sebab letak gambar Nazirul?!)



otw nak ambil results
tengok! tengok! orang semua tengah gabra nak ambil results
kami masih tersenyum :D



Masa ini, aku dah tak boleh senyum. Aku dah gabra amat :P



Aku lagi tinggi dari cikgu :D
Yang Fatin mesti nak menyelit walaupun sempit :]



Memang nak kena siapa yang cakap baju aku dengan Fatin sama
Mana sama okey :P

Lepas dapat result, semua balik melompat-lompat. Aku seorang saja, yang balik merangkak-rangkak :|
okey Assalamualaikum :]

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha.. kaw balik merangkak2.. akuh balik terguling2.. kekeke.. :(

RED THREE said...

Terguling-guling sebab bangga dengan results kau. hehe :D