Saturday, February 27, 2010

Potpet 51

PETVILLE

Nama yang comel itu Fattay sebab dia suka makan satay, tteett! (tipulah sangat) haha
(click tau nanti besar punya!)


Gelek jangan tak gelek! hehe :D


Makan jangan tak makan! hehe :D



Main jangan tak main! hehe :D


Gedik jangan tak gedik! hehe :D


Lompat jangan tak lompat! hehe :D


Posing jangan tak posing! hehe :D


*Hish! Kenapalah caption aku semuanya hampir sama! Gedik teramat sangat si Fattay ini, terkinja-kinja macam dog! gong! gong!



Sedang syok layan game PETVILLE dekat facebook, tiba-tiba ada budak sekolah aku tegur aku dekat facebook, budak ini kira saudara jauh akulah. jauh sangat tapi kira saudaralah. haha

so skodenglah perbualan kami bagi sesiapa yang berminat

Zafirah :
maksom
td ade kwd
hncor beb
rmi xtaw
mgu dpn da sukan
st.john da cbr kdet
nk lwn gn kdet

Fanna :
yup
la yeke?
adoi
jgn kalah k
malu tau
spe yg ta reti kawad lgi?

Zafirah :
tu la psl..mlu uh klu klh..dak2 bwh la..berterabo gle

Fanna :
laaa
sukan bpe hb?

Zafirah :
sbtu dpn.xtwu bp hri bln
kaw dtg r aja
ri isnn smpi jumat ade tiap2 ptg

Fanna :
okey
ak dtg ngn pekja tau
bpe ramai kawad?
ble nak suruh dtg?

Zafirah :
dtg ari isnn la..smpi jumaat aw..skg ni didi yg jd komanden..aq xske dy jd..

Fanna :
sok ad kawad?
sume dtg ke?

Zafirah :
xde

Fanna :
lol

Zafirah :
rmi gle yg xdtg

Fanna :
hahaha
pakse dtg

Zafirah :
lgi2 form5..sume da bsr kpala
si polan dengan si polan uh sume xnk dtg

Fanna :
uh si bosia tu
poyo lbeh
ckp dgn didi
suwuh sume dtg la
ta pun
kau tlong ckpkan sume dtg ari senin
aku tau sume ad
t ak ngn pekja dtg

Zafirah :
oke set! cgu botak xde xhdup kdet polis.haha

Fanna :
dye sket kan
hohoh
kul bpe ltihan?

Zafirah :
a'ah..xreti2 nk shat agknye..kol 3.30

Fanna :
okeh settle beb
k la nak off bye
salam

Zafirah :
k

Fanna :
ckp dak form 5 dtg tau
kalu ta ak ketuk ehem2 sorg sorg

Zafirah :
ok

Fanna :
k out





Aiseh! Ingatkan kalau aku dah habis sekolah tak perlu nak handle kadet polis lagi. Rupanya still kena handle juga. Nasib baik aku dulu kadet polis, kalau bukan tak hingin aku. So, budak-budak kadet polis stand by hari isnin gua datang dengan geng mafia gua siapa lagi kalau bukan Sharifah Faezah. haha


oh! hampir terlupa
SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL



*eeerrr aku masih tak puas hati dengan blog aku! blog aku buruk! -.-

No comments: