Friday, February 12, 2010

Potpet 47

Selamat Ulang Tahun Sayang






Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Farah Liyana Binti Abd Rahman
Allah selamatkan kamu dan aku(Tiba-tiba)haha



Semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki
Semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat (AMIN!)


Si dia satu-satunya kawan aku yang paling lama. Si dia merupakan rakan aku dari sekolah rendah, masa sekolah rendah kami memang rapat sangat sebab kami satu kelas dan duduk bersebelahan tapi, kami tidak rapat ketika kami masuk ke sekolah menengah. Kami terpisah kerana ketika itu, aku terpandai sikit lalu di masukkan ke kelas hadapan sikit. haha. Tapi sekarang si dia terpandai banyak. Si dia seorang kawan yang baik. Boleh dijadikan kawan sampai mati. Mempunyai peribadi yang mulia (Ceh! macam tak sanggup tangan aku nak menaip perkataan tadi berulang kali) haha. Seorang yang boleh menyimpan rahsia. Seorang yang boleh dipercayai. Mempunyai kecantikan luar dan dalam.(Wah! puji melambung-lambung sampai internet aku slow dengan tiba-tiba!) haha. Si dia seorang yang berkulit hitam manis, sungguh manis. Seorang yang suka ketawa sambil mencubit pehaku yang amat cute atau dalam bahasa melayunya comel. haha. Kadang-kadang hot juga selalu kena cubit, tapi oleh kerana aku terlalu baik. Aku buat tak tahu saja. Si dia mempunyai tahi lalat yang manis di atas hidung. Barangkali semasa lalat ingin pergi ke toilet dah tak sempat lalu menyingah ke hidungnya yang mancung. haha. Kami panggilnya cik Tona tahi lalat sebab ada tahi lalat dekat atas hidung bukan tahi hidung. Kami tahu dia marah, tapi dia tahu kami suka. haha :D



Saya sayang kamu Farah Liyana Binti Abdul Rahman

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Love ini khas buat kau walaupun aku memang yakin dengan sepenuh hati yang kau tidak akan baca blog aku :D




p/s : sorry, aku orang ketiga wish kau. huhu

okey assalammualaikum

2 comments:

bubblelife92 said...

mcm x sanggup jeh dgr bile kaw ckp

: seorang yg suke ketawe sambil mencubit pehaku yg cute atau dalam bahasa melayunye comel.. bhahahaha.. gelak besar akuh!!

Fanna Diaries said...

Tak sanggup dengar
tapi sanggup baca
agagagagag

Tak habis-habis gelak besar
cuba gelak sederhana pula :D