Tuesday, February 2, 2010

Potpet 45

Terima tag daripada Eyqa yang amat comel :D

1. 5 Perkara tentang anda yang tidak diketahui orang lain.
  • Aku pernah sukakan seorang lelaki, tapi aku tak pernah bagitahu si dia! Si dia barangkali tahu! Si dia pun sukakan aku tapi kami tak pernah bercouple (Kantoi!)
  • Aku memang tak suka angkat call. Tak kiralah penting ke tak. Kalau aku angkat itu bermakna mood aku baik gila. haha :D
  • Aku tak suka menangis di hadapan orang. Tapi kalau tak boleh cover memang hembus habis. haha :D
  • Aku suka membebel @ bercakap seorang diri!
  • Aku tak suka layan lelaki yang bukan sedara-mara atau member aku!
2. Dunia internet kegemaran anda. Pamerkan profil anda jika perlu.

sudah tentu BLOGGER


3. Nyatakan 1 perkara tentang anda yang tidak perasan oleh anda, tapi orang lain perasan anda begitu.
Orang selalu cakap "Nurul semakin tinggilah, badan maintain kurus"
(Tipulah sangat!) haha :D

4. Apakah reaksi anda sepanjang menunggu sesorang?
Tengok jam dan berapa lama aku tunggu sambil dalam hati dah membebel + kutuk habis-habisan! Kalau lama sangat tak sampai juga! Mula-mula aku missed call (bagi isyarat supaya cepat sikit) kalau tak sampai juga aku message "cepat bodoh!" haha :D


5. Cita-cita anda?

Nak jadi apa eh? :|
Nak jadi businesswomen :D


6. Status anda 5 tahun akan datang?
Tunang anak Dato' (haha) :D

7. Anda mempunyai diari? Jika tiada, bagaimana anda meluahkan perasaan anda?
Tak ada. Aku memang tak suka luahkan perasaan aku. Tapi kalau perlu aku luahkan di blogger, mak atau member-member yang boleh dipercayai :D


8. Anda rasa, anda cantik?

Aku cantik ke?
Semestinya tidak! haha :D


9. Anda minat kekayaan atau kesederhanaan? Mengapa?

Kesederhanaan
Biarlah aku hidup dalam kesederhanaan, asalkan aku tak lupa asal-usul aku dan ALLAH s.w.t :D


10. Bagaimana anda menilai seseorang?

Aku menilai seseorang berdasarkan cara pemakaian dan cara berkomunikasi. Paling penting sekali keimanan dan keikhlasan seseorang itu :D

11. Tag anda seterusnya?
Siti Zubaidah
Fatin Nabiha
dan siapa-siapa yang nak buat tapi kena bagitahu aku dulu :D

6 comments:

www.zareroll said...

fana...npe x pnh ckp ko suke aku???hahahaha....
wawawawa....
sape yg ko suke tu???tk pnh cte ngn ktowng pown???

Fanna Diaries said...

Kau perasan boleh? haha
Tak perlu tahu!
Tak penting!

www.zareroll said...

hahaha...helley...nk rasie2 lak.!
kte tkde rasie antre kite...hak3x..

Fanna Diaries said...

Kadang-kadang perlu juga berahsia
haha :D

bubblelife92 said...

uit.. bile nk wat tok akuh? heeee

Fanna Diaries said...

Siti Zubaidah sayangku yang sengal
haha
actually tag itu kau kena buat sendirilah
bukan aku buat untuk kau
haram kejadah! hahahaha :D