Wednesday, January 27, 2010

Potpet 44

Aku tak peduli! tak peduli juga!
apa kau nak cakap pun! cakaplah!
yang penting aku nak nyanyi! nak nyanyi juga!
Kalau kau tak suka?! kau tutup telinga tapi jangan tutup mata! haha
sebab penat tau aku type untuk entry kali ini!


















kau kena baca juga!
sebab aku paksa! haha







Okey nak nyanyi
Ready?
Tarik nafas!
Hembus slow-slow


















Happy birthday to you!
Happy birthday to you!
Happy birthday to Mohd Afzarul Dzarif Bin Mohd Mazle!

(Hish! panjang betul nama kau!)

Happy birthday to you!





Selamat ulang tahun sayang!
(sayang ke?)
sayanglah juga c(:

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
wow! dah tua tau! umur dah 81!
aku baru 71
bhahaha :D


Hish! aku tak puas hati! sanggup tak tidur sebab nak wish Zarul. Tunggu punyalah tunggu! tengok jam baru pukul 11 malam. tak nak tertidur punya pasal, aku onlinelah. Tengah asyik beronok-ronok chatting di myspace, tagged & facebook. Tub! Tub! tengok jam lagi 5 minit nak pukul 1 pagi. Terus berlari baby cari handphone. Tapi hampeh! sungguh hampeh! hampeh dan hampeh! aku orang ke tujuh wish Zarul! orang ketujuh, ketujuh dan ketujuh! aku tak pernah wish dia lebih daripada orang ketiga! haha sobs! :(







"Btw.thanks for the wish!dlm blog nnt tulis pnjg2 e!2 page tau!hahaha."

OMG! apa patut aku tulis pasal mamat ini?
ada ke yang special?
hahahahaha
















okeylah, memandang hari ini birthday kau, aku nak senaraikan kenapa aku suka kawan dengan kau! nak juga! Lincah turun bawah!



































bawah lagi!











































lagi!

































okey cukup! kasihan pula! PC dahlah slow nak suruh scroll-scroll pula! bhaha :P
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau baik
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau bukan dua kepala dengan aku tapi sebab kau satu kepala dengan aku! haha
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau pandai nyanyi macam aku! tteett!
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau suka buat aku gelak sampai mulut aku longgar
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau pandai sikit daripada aku! aku pandai banyak! haha
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau suka menganjing! (gong! gong!)
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau selalu call aku, tapi aku selalu tak angkat! haha
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau pemegang rahsia aku!
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau selalu bagi aku nasihat! lagi-lagi time aku putus cinta! hehe (malulah)
  • Aku suka kawan dengan kau sebab kau kau kau (apa lagi eh?)




sebenarnya, ada banyak lagi tapi penatlah nak type





okey okey
actually, aku dan Siti dan Fatin dan Nazirul dan Razzaq dan Hadi (Berapa banyak dan dah!) nak buat surprise dekat Zarul. Tapi, aku memang comfirm habislah zarul dah tau kita orang nak buat surprise. Tak jadilah weh! Hish! Lagipun, dia orang semua tak pandai cover macam aku! bhaha (Perasan boleh kau Fanna!) oh! boleh! haha





okey actually nak pergi kebun bunga (nama saja kebun bunga! Bunga haram kejadah tak nampak langsung! haha) nak celebrate birthday zarul dekat sanalah. semua ini idea Fatin, aku follow sajalah. nak surprise punya pasal kami bertiga pergi dululah. macam biasa aku, Siti dan Fatin pergi sana dulu. Lepas itu, baru si birthday boy datang. sambil tunggu mamat 4 ketul itu datang, sempat aku dengan Siti dan Fatin berposing sampai 3 album (wow! hebat!)





(macam biasalah! click jangan tak click nanti besar tau!)




Aku tak tahu apa motif mereka mengambil gambar sebegini!
barangkali mahu menunjukkan punggungku yang amat comel :D




Semalam i call you, you tak answer!




Gambar ini menunjukkan peha aku yang sangat besar! gggrrr!




Ini pun sama! ggrr!




eeuuww! lagi besar!




Apa motif aku buat macam itu?!
maaf, disebelah aku ada berlaku sistem perparitan tersumbat! (longkang) bhaha :D



siti! apa motif kau buat macam itu?
macam burung nak terbang tapi berat! bhaha




suka gambar ini! kau suka tak siti?




Ini menguatkan fakta yang pehaku amat besar! ggrr!
lompat tinggi sangat sampai hilang muka separuh :D




Bibirmu seksi itu terbukti! hee




Otw nak ambil gambar lompat-melompat :|





Sibuk fikir macam mana nak ambil gambar tiga-tiga masuk, ada tiga orang siapa nak snap. Memandangkan kita orang di kebun bunga. Tiba-tiba aku terperasan seekor anjing. so, aku panggillah si anjing itu. suruh anjing itu ambilkan gambar kami bertiga. anjing pun setuju. HAHA (Tipulah sangat!)











Alamak! ambil gambar loloh sungguh! nama pun anjing! haha




pegang tudung supaya tak terabur! kalau terabur penat siti kena setting! haha


last-last :|




tudung terabur juga! maaf terseksi + terseksa! haha
lepas dah lompat
"siti betulkan tudung aku!"




muka aku! tolonglah! haha




gambar ini menjatuhkan saham aku sebanyak 75%
(masih laku lagi tak?)
haha :P




muka dua-dua nak cover




Yang ini lagilah, lagi-lagi aku!
(macam nak simbah asid saja dekat muka kau Fanna!)




Time nak snap gambar, time itulah kau nak melombong! bhaha



Lepas itu aku cakap dengan Siti


"Siti buat muka paling hodoh!"






dan hasilnya







muka aku yang paling hodoh! kau biasa saja! HAHAHA




Kan comel! macam orang yang snap gambar ini! tteett!




saja nak pose ala-ala model! eeuuww!




Perempuan ini anak jati johor!
bagus sangat! siap berkabung!




Tinggi juga aku kan? haha tteett!



saja nak tunjuk badan aku sama dengan pokok itu
(sama habis!)



Minah ini nak juga! haha
Tapi tak sama pun kan? :P



konon-konon candid! padahal suruh Siti snapkan! haha




(Panjangnya kaki kau Fanna!)
Biar panjang kaki, jangan panjang tangan!




Time ini memang tak boleh cover!




Manalah you ini! Hish!









Akhirnya, setelah menunggu hampir berapa jam, datang juga si birthday boy dengan mereka-meraka yang sepatutnya



Happy birthday! lilin tertinggal dekat rumah Fatin!
so, bayangkan ada lilin sudah! bhaha




Nampak tak ada lobang kecil? itu semua gara-gara si Fatin pergi cucuk mancis! haram kejadah! haha




kurus siot!
(cemburu kot!)





bukan main menyenyum! bhaha




"Tolong ambilkan gambar aku"
(zarul cakap)
Kalau tak silaplah. hehe




panas time ini, tengok muka Fatin saja dah tau. hehe




Yang belakang mesti tak tutup mulut! Hish!




Yang ini, ala-ala gambar kelas gitu! eeuuww :D













lepas itu, pergi karaoke dekat Mount Austin, tak silap aku nama betul dia Loud Speaker tapi kita orang panggil karaoke monyet! sesuailah sangat kita orang pun lahir tahun monyet. so, siapa yang lahir tahun monyet (1992) jom! jom! pergi karaoke di Mount Austin.
(Wah! siap promote!)



Konon-konon candid, padahal mamat ini nampak aku nak snap gambar dia! Hish!




Minah ini kalau dapat melalak memang tak ingat dunia!





Lepas dah puas melalak tiga jam, bila nak balik itu. Boleh pula jumpa member kelas aku. siap sempat snap gambar lagi tau!







Nama cina yang sebelah aku itu, aku dah lupalah. Yang aku ingat, aku panggil kentut sebab pernah kentut time perhimpunan. bhahahaha :D




-Candid-
aku ada penyakit baru, penyakit suka nganga mulut. Sampai kadang-kadang kena tegur dengan si Siti
"Fanna! tutup mulut!"
(terus tutup mulut seketat ketatnya! haha)




suka gambar ini, macam aku lagi tinggi daripada Zarul! hehe




p/s : walaupun aku ada sepuluh ribu dozen kawan dekat dunia ini! kau juga kawan (lelaki) yang paling hebat!
Okey, bye :D


6 comments:

bubblelife92 said...

yg pling ta thn x engt nme dak cina tu... pggl kentut sebab pena kentut kat skola.. bongok gile.. gelak besar saya dibuatnye! hahahahaha

Fanna Diaries said...

memang aku tak ingat pun nama dia
bhahaha :D

Wanita Itu said...

wah sonok kakak baca..teringat zaman dedulu awwww :p

take care sayang!!

Fanna Diaries said...

Hehe
Terima kasih kak
zaman dulu-dulu(remaja) memang best :D

Take care too <3

www.zareroll said...

thanks bnyk2!sesungguhnye ko penulis blog yg terbaik di dunie!!syok+terharu i...hehehe...
sepanjang2 aku bce blog ko sambil menyenyom jek...hahaha...;P

Fanna Diaries said...

Welcome babe <3
yeke terbaik? haha
Eleh nak buat aku kembanglah itu c(: