Friday, January 22, 2010

Potpet 43

Kepenatan yang teramat sangat mampu di kawal hanya untuk diluahkan di blogspot. Walaupun tangan yang selalu menari-nari di atas keyboard dengan laju (laju ke?) (Lajulah juga!) Kini, tidak mampu menari dengan begitu laju! walaupun ketika menaip tanganku mengigil-gigil (tipulah sangat! tteett!).





























ceritanya bermula










































Betapa enaknya tubuh ini bermalasan di atas katil, tiba-tiba kedengaran suara bondaku memanggil-manggil namaku kerna ada panggilan telefon untukku. Aku yang separuh sedar hanya menjawab dengan begitu malas! haha














CUKUP! CUKUP! CUKUP!
Cukup Fanna!

(Aku geli baca ayat kau!)




Hish! baru aku nak test post blog guna ayat ala-ala novel! terus kau reject!
(Fanna! masalahnya ayat kau tak hebat langsung!)
Biarlah tak hebat! yang penting aku tak copy and paste dari mana-mana!
Terasa? haha
okey okey, aku bukan PLASTIC! (bak kata zarul) haha
ataupun aku bukannya hipokrit (betul ke aku eja?)
aku Nurul Farhanah sememangnya kurang bijak dalam ayat-ayat yang tersusun rapi seperti di novel! Ceh!
(rendah dirilah konon?)




Entry aku kali ini agak lari daripada tajuk! (dah biasalah sangat!). Baguslah kalau dah biasa! haha. Ehh! chop! chop! ada ke tajuk?!


maaf ya! terlupa letak tajuk! haha. entry kali ini aku tak tahu nak letak tajuk apa sebab tajuk yang aku nak letak semuanya macam tak sesuai! haha. so entry kali ini tak perlu tajuk!







okey, tadi pagi zarul call aku (pagi ke?) haha bagi aku time macam itu pagilah! haha. seboleh-boleh suruh aku turun. aku dahlah baru bangun tidur! Hish! malas betul! terus aku cakap tak nak! haha

akhirnya, bangun juga walaupun mata aku tak boleh buka! haha. aku bangun saja terus mandi, aku mandi hanya mengambil masa 30 minit! sekejap sajakan? haha. Lepas dah mandi saja, terus turun tengok dalam kereta oren macam ada 2 orang. seorang dah memang comfirm si zarul. tengok lagi seorang macam perempuan (uh! siapa lagi kalau bukan si Fatin)




Rupanya mamat itu seboleh-boleh nak suruh aku turun sebab nak ajar aku drive! haha. susahlah juga bagi aku nak drive sebab aku memang tak pandai langsung nak drive! lagi-lagi bawa kereta manual. lagilah susah!


kejap eh! nak upload gambar
perlu ke?
memang perlu sebab zarul dengan Fatin suruh! haha
tteett!!












































(click jangan tak click)



Kesian kena marah saja! haha (tipulah sangat)
muka macam ****




Time ini sibuk menghafal! tekan inilah! hadoi! naik bengong aku dibuatnya! haha



Kan dah jalan! (zarul kata)
haha


Kalau bawa sambil ketawa, maknanya dah terrorlahkan?
terror sungguh!
haha


Time ini lampu isyarat merah
tiba-tiba adalah mamat tengah jalan kaki nak snap gambar aku
apa lagi senyumlah! haha
(Tipu lagi!)
yang minah lagi satu itu belum mandi lagi!
harap maklum
haha






































SABAR! ada lagi!






lepas dah balik saja
aku terus siap-siap pergi jusco dengan Fatin dan Zarul
malaslah nak cerita panjang-panjang
tengok sajalah gambar ini





(macam biasa! click jangan tak click!)

jelingan mataku yang amat menjadi
sungguh menjadi!
haha

Fanna, Fatin, Zarul
Adik aku
c(:
Rocklah konon!
apa perbezaan muka aku pada gambar ini dan gambar bawah dan bawah? haha
apa perbezaan muka aku pada gambar ini dan gambar bawah dan atas? haha
apa perbezaan muka aku pada gambar ini dan gambar atas dan atas? haha
Aku benci gambar ini sebab hidung aku nampak macam hidung babi! haha
Tak tahu nak letak caption apa lagi
tapi nak letak juga :P
zarul tiru muka aku! Hish! haha
mari ramai-ramai gelakkan Fatin
bhaha :D



Lepas pergi jusco, pergi jiran jusco pula. Namanya Tesco! kalau boleh nama nak ada CO! haha. Dekat Tesco pergi check gaji Fatin! hee. Lepas itu, Fatin belanja makan dekat kenny rogers. sebenarnya gambar yang dekat atas tadi gambar dekat KENNY ROGERS!







okey, penat sungguh tangan aku menaip untuk entry kali ini. maybe sebab idea kebasahan kot! kalau idea kekeringan aku tak type panjang macam ini






okey, Assalamualaikum

2 comments:

fatin nabiha zulkifli said...

kwang aja kaw masuk pic aq yg buruk tuw! hehhh

Fanna Diaries said...

Yeke?
tak perasan plak!
bhaha :D