Thursday, January 7, 2010

Potpet 40

semalam berapa hari bulan?
5 januari 2010
eh bukan! bukan!
semalam punya semalam! maksud aku kelmarin?! haha :D
4 januari 2010
Hari apa?
Hari isnin
banyak tanyalah kau ini!
hahaha :D



















okey, pada tarikh 4 januari 2010
first time aku jumpa member aku pada tahun 2010, lagi-lagi si Fatin dengan si Pekja
Rindu gila weh dekat kau orang! :'(
Actually, kami berempat iaitu aku, Fatin, Pekja & Seha
tidur rumah cikgu Dayah
haha

actually, nak story sikit
malam-malam buta, aku dengan Fatin masak nasi goreng
masak suka-suka saja, tak sangka pula cikgu Dayah kata sedap
hahaha
tapi memang sedap pun, cuma pedas sangat
:D












malam pula, lepas cikgu Dayah dengan suaminya masuk bilik
maksud aku tidurlah (jangan fikir bukan-bukan)
hahaha :D
kami berempat pun bukalah DVD
hahaha
cerita apa?
kau tak perlu tahu doe!
bhaha
okey, that's all bye :D

No comments: