Monday, January 4, 2010

Potpet 38

BACK TO SCHOOL!





Wah! esok sekolah sudah bermula! mesti excited gila! lagi-lagi yang darjah 1! Tak boleh bayang yang darjah 1 nak masuk kelas! ada yang melalak! ada yang main kejar-kejar! ada yang duduk diam saja sebab pemalu! haha! Nasib baik time aku darjah 1 aku tak nangis sebab aku budak baik! haha. sejujurnya time aku darjah 1! aku memang pendiam gila! susah nak dengar suara! cikgu tanya baru aku buka mulut! Tapi bila mula tingkatan 3! aku terbalik pula, aku boleh menjadi pelajar yang banyak mulut! bukan banyak mulut untuk bertanya dengan cikgu! maksud aku banyak mulut berbual dengan rakan-rakan yang sama banyak mulut (wah hebat! mulut kau ada berapa Fanna?)-- mulut aku ada satu sajalah! Hish!



macam tak percaya yang aku ini dah habis sekolah
macam rasa baru semalam saja masuk darjah 1
rupa-rupanya sudah lapanbelas tahun
bila berkomen di myspace atau tagged
aku selalu memberitahu yang aku berumur tujuhbelas tahun
Al-maklumlah, baru berapa hari masuk lapanbelas tahun
(macam lari daripada tajuk saja kau Fanna?)
kalau lari kau kejarlah! tteett!







Nurul Nadia Binti Roslan
PADAN MUKA KAU KENA SEKOLAH!

(satu-satunya adik aku yang sekolah! wah bukan main meriah tahun ini ya kau sekolah! seronok kau kikis duit ayah eh?! beli barang mahal-mahal! hee)


Tinggal adik aku seorang saja belum habis sekolah
Along, Angah dengan Kakaknya semua dah habis
Adik tahun ini baru nak ambil UPSR! haha
kasihan sangat kau adik
nanti adik nak ambil SPM
silap-silap kakak adik ini dah beranak 3
tteett! sila abaikan! ><



apa yang penting?!

Kerjasama!
bukanlah kerja sekolah lagi penting!
^^





No comments: