Saturday, January 2, 2010

Potpet 36

Jangan lupa malam ini pukul 9.00(kalau tak silap aku)! Tengok TV9 ada








FINAL IDOLA KECIL!








mesti kau tergelak sebab aku yang dah tua ini berumur tujuhbelas tahun ini! eh eh silap! yang berumur lapanbelas tahun ini tengok rancangan IDOLA KECIL! (sukahatigualahbodoh!! tteett!)

-actually, aku memang tak tengok rancangan ini! masa hari itu balik kampung sepupu sepapat aku semua layan idola kecil! aku pun layan juga! Diaorang nyanyi best juga! yang penting suara dia orang lagi sedap daripada bro² & sis² yang masuk rancangan Akademi Fantasia, My starz LG, dan macam² lagi! (terus menangis tergolek-golek siapa yang pernah masuk AF! kalau boleh nak block saja blog aku! kalau bolehlah! tapi tak bolehkan?! myspace bolehlah! haha!)hehe!






aku pasti DAYANAH ATAU AZZAM ATAU AIN yang juara!
percayalah antara 3 ini mesti jadi juara
yang lain suara dia orang tak sedap sangat








okey :D




No comments: