Saturday, January 2, 2010

Potpet 34

KEHIDUPAN GADIS PENGANGGUR





Selepas Sijil pelajar malas yang sudah selesai kira-kira 3 minggu lebih, aktiviti harianku yang amat membosankan seperti bibik tanpa gaji di rumah! gggrrr! semua tak boleh tengok aku duduk senang sikit! mesti nak suruh buat kerja! membersihkan setiap sudut di rumah! Ceh! mengosok baju ayah dan abang² aku! (selama ini baju sekolah aku bukan aku yang gosok pun! dah habis sekolah aku pula yang kena!) haha kantoi!!! sangat membosankan duduk di rumah dengan tidak melakukan aktiviti yang menarik. Satu hari bersamaan 24 jam atau 1440 minit atau 86400 saat! haha! betul tak? cuba kau kira balik guna kalkulator! kalau nak guna jari memang comfirm lembab(jahat betullah kau ini Fanna!)haha :D -- okey, 24 jam apa yang aku lakukan? 15 jam aku hanya duduk depan PC ---online myspace, facebook & Tagged! sisa baki daripada 24 jam itu aku hanya mengunakan untuk tengok tv, makan, solat & tidur! aku lebih banyak menghabiskan masa seharianku di dunia cyber! (Tahniah! cukup hebat kau Fanna! Belajar berapa jam pula kau guna ?!!) tteett! terus dapat soalan cepumas! :|

































Dulu, temanku hanyalah MYSPACE! hee! tapi sekarang aku jarang on myspace! sumpah myspace membosankan! siapa yang add aku pun aku tak approve! Malas aku nak approve kalau add aku setakat nak suruh aku komen gambar kau yang tak seberapa itu! Terus tersentap siapa yang pernah suruh aku komen gambar! haha! sekarang aku sudah ada teman baru! siapa lagi kalau bukan

















dulu bila on PC saja mesti aku check myspace dulu! sekarang on PC saja aku check ini




(click untuk pembesaran yang cukup hebat)





HAPPY AQUARIUM








Kau perasan tak nama tank aku?
FYESEBEL! haha
aku ambil nama tank itu dari tajuk cerita DYESEBEL!
aku suka betul cerita itu!

nama ikan aku kebanyakkannya nama artis
megan fox, paris hilton, miley cyrus & banyak lagi! hahaha
mesti kau marah sebab aku letak nama ikan aku dengan nama artis pujaan kau!
hahaha (katanya)

aku tahu mesti kau cakap aku baru level 22 sajakan ?
yelah aku baru start main game ini doe!



HAPPY PETS





saja nak tunjuk aku ada 2 room! hahaha
tengok room yang kedua boleh pula kucing aku nak terjatuh
bukan nak terjatuh! dah terjatuh dah!
haha! tergelak besar aku dibuatnya!
betul-betul aku nak snap boleh pula dia nak terjatuh :D


HAPPY ISLAND


Game ini aku paling suka! kalau aku kahwin dengan anak Dato' kan
aku nak suruh laki aku buat ginilah
(bajet anak Dato' nak kahwin dengan kau?!)
(Bapak Dato' adalah!)

Aku cakap kalaukan?
bhaha :P





Aku selalu main game Happy Aquarium, Happy Pets & Happy Island! Tapi aku main game ini tak happy pun! haha! happylah juga! happy sikit saja :O





Hari-hari aku bangun lewat sebab online sampai pukul 5 pagi dan bangun sampai haha! malulah aku nak bagitahu! haha! sumpah aku memang malas nak bangun sebab betapa enaknya tubuh ini bermalasan di atas katil :D

okeylah assalamualaikum :D

No comments: