Thursday, December 31, 2009

Potpet 32

Hey terima kasih kerana setia menskodeng blog saya
entry kali ini saya hanya memasukkan gambar time jamuan kelas
untuk maklumat lanjut sila semak di potpet 30
untuk tidak membuangkan masa si pemilik blogspot
http://potpetfanna.blogspot.com menaip berulang kali :D



(sila click untuk melihat dengan lebih puas :D)






5 cerdik memang ROCK!
yang baju lain dari lain itu! a'ah yang itu! yang itulah doe! Itu guru kelas aku!
cantik tak?
(haha! Tak perlu jawab sebab aku dah tahu jawapannya! haha :D)
Yang perempuan tudung colourfull itu!
cantik tak?
Ehem² :||


candid!
cari mana aku?
(haha! mesti tau punyalah)


Dari kiri ; aku, zarul, evy, umi, fida, anne & anak sedara anne kot
(tengok cameralah bodoh! hehe)

aku mesti nak over!




dah dah dah! jangan tengok budak yang tudung colourfull itu lama-lama
nanti ada orang jealous
haha :D






p/s : Kenangan terindah bersama 5 cerdik yang sememangnya cerdik :D


No comments: