Tuesday, December 15, 2009

Potpet 29

DIVA UNTUK DIVA



Mungkin ada yang tertanya-tanya disebalik tajuk yang terpampang di atas yang berwarna biru. Diva adalah pusat karaoke di JB. Dekat mana kau carilah sendiri doe! sebenarnya entry kali ini aku nak tayang gambar aku berkaraoke bersama rakan-rakan dan cikgu-cikgu yang aneh-aneh belaka! Ceh! memang seronok gila sebab cikgu belanja! haha! kitaorang masuk bilik VIP! suara sedap kena bilik VIP lah! haha! 3 jam aku melalak! kau bayangkan

(okey, aku bagi masa 2 minit untuk kau bayangkan)haha :P




Selepas 2 minit ;
memandangkan kebanyakkan kita semua belum mencekik(ayat biar sial sikit). kitaorang semua makanlah mcdonald dekat sebelah carefour atau smart
















malaslah nak type panjang-panjang
kau tengok jelah gambar ini!
hehe






Time ini baru lepas mencekik. semua muka dah kenyang. lagi-lagi si zarul. haha . zarul tu pegang saja resit. bukannya dia bayar pun(harap maklum) :|


muka aku macam ngantuk saja lepas makan :D

Yang baju hijau itu, sebenarnya sakit mata. tapi sibuk nak jalan juga. hee

tiga-tiga sakit mata tapi yang tengah tak baik-baik lagi

sukalah abang mcdonald itu aku duduk dekat peha dia! eeeeuuuuwww

Yang kiri cikgu Faizal, yang kanan cikgu Dayah
tengah touching melalak hahaha

Dengar cerita budak yang kiri sekali suara dia sedap
bhaha :D

tengok! tengok! betapa sportingnya kita orang!
(time ini aku dengan Fatin nyanyi lagu dangdut)

Sehati berdansa :D

semua sporting kecuali mak cik dekat tepi itu! :P

minah ini memang poyo dalam gelek
tapi dia memang pandai gelek pun
hahahahaha


Yang baju merah itu nama dia cikgu Syikin
Tapi aku dah anggap dia macam kakak aku
Tak rasa dia cikgu aku pun
hahahaha :D




muka agak sial (sikit)










okay, lepas 3 jam kita orang melalak
pergi mencekik lagi sekali dekat nibong
dekat saja
huhu







No comments: