Thursday, December 10, 2009

Potpet 28

HARI² TERAKHIR DI ALAM PERSEKOLAHAN




Aku tahu mungkin gambar ini agak lambat aku masukkan
bukan agak lambat, memang lambat pun
maklumlah Tuan punya blog semakin hari semakin sibuk
jap jap tuan bukan untuk lelaki ke?
okey okey Puan punya blog
jap jap puan bukan untuk orang yang sudah berkahwin ke?
yelah yelah cik punya blog
Puas hati kau?
hahahaha
puas puas ^^






































okey, baik aku sambung sebelum aku mengarut dengan lebih kritikal








































Time otw balik rumah, kita orang semua menjerit merdeka sekuat hati! malu jugalah! tapi rasa puas gila selepas dapat menjerit! macam rasa aku yang paling bahagia dalam dunia ini! hahaha (katanya)




















Tiba-tiba
adalah seekor minah bersuara
mengajak berposing ditepi jalan raya

































nak tengok ke?
tunjuk sikit




















AMARAN : JANGAN GELAK!











Kiri aku kanan bedot
Geng OUTDOOR
hahaha :D

memang kelakar gila muka aku
aku tau kau gelak tengok muka aku

nak lompat macam berat saja :P

hahahaha! hilang muka faezah

gigi aku berlari! hahaha! nasib baik aku sempat kejar! haha

lompat tak jadi lagi :[


Semenjak bulu kaki yang ramai sudah dibersihkan! selalu tayang kaki saja! eeuuww! Tolonglah! akan tumbuh juga kelak! hahahaha :D

Faezah memang terror dalam sesi lompat-melompat sebab dia juara lompat tinggi dekat sekolah!

Kau gelak eh???






p/s : Sebelum di gelar orang dewasa, baik kita enjoy semasa di gelar remaja :D

No comments: