Sunday, December 6, 2009

Potpet 26

tttiiittt tttiiittt
(bunyi msg)
masa ; 5.50 pg

dalam hati aku siapalah yang message aku pagi² buta ini




topik2 diberi perhatian EA SPM, drpd PPD, En.Mat , sis eco kapitalis,sepp,sei,faktor2 pilih pkerjaan, jenis2 pdapatan,tabungan,penentu pmintaan,keanjalan pmintaan pgeluar,pnentu pnawaran,kos kuantiti,keseimbangan psaran,sn bank perdagangan,dasar kwangan,htg negara,hasil kerajaan,kbaikan dan kburukan pdagangan antarabangsa,sekatan pdagangan antarabangsa dan pertukaran asing.

oh! cikgu zubaidah rupanya, dia cikgu ekonomi asas. Aku just baca dan terus tutup hp! yang aku fikir time itu nak tidur saja. haha. Sebab aku tidur pukul 4 pagi! haha. Dalam pukul 8 pagi dia call aku. Dengan nada suara baru bangun tidur! aku slamber saja jawab call dia.


Cikgu zubaidah ; Hello!
Fanna ; aaaaahhhh (orang malas bila jawab call)
Cikgu zubaidah ; kau tidur lagi Fanna?
Fanna ; !@#$%^&*(){}|[]<>? (aku diam sebab bengang weh! hahaha)
Cikgu zubaidah ; Fanna yang saya msg tadi bace tau! lagi 1 msg tadi bukan dari PPD tau!
Fanna ; aaahh! okey okey
Cikgu zubaidah ; jangan lupa baca tau!
Fanna ; ahhh. ye ye ye
Cikgu zubaidah ; okeylah, smekom, bye
Fanna ; emmm bye (tak jawab salam pun time itu. haha)





lepas cikgu letak hp. Aku terus sambung mimpi aku! haha :P






Tapikan
EA kertas 2 susah gilalah siot!
Aku hembus saja
masa 2 jam saja
tak cukup tau!


*ayah ; tak malu ke cikgu call pagi-pagi kau tak bangun lagi?!
*aku ; buat apa nak malu, cikgu yang patut malu call orang pagi-pagi buta! :P
*ayah ; hhmm! malas aku nak cakap dengan kau!
*aku ; hmmmm sape suruh cakap! (dalam hatilah!)

No comments: