Thursday, September 24, 2009

Potpet 22

Raya Raya Raya!


Pejam celik pejam celik dah habis puasa
Pejam celik pejam celik dah raya
Sebelum pejam tak celik - celik
Marilah kita bermaaf - maafan

Aku Fanna atau nama di kad pengenalan Nurul Farhanah Binti Roslan ingin menyusun sepuluh jari tangan andai tanganku ini pernah memukul, menampar, menyentuh, memegang dan sepuluh jari kaki andai kakiku ini pernah memijak, menerajang, menyepak dengan sengaja atau tidak sengaja harap dapat di BURN kan okey? semuanya 0 - 0 okey? Aku juga ingin mengucapkan


Selamat Hari Raya
maaf zahir & batin




kepada rakan-rakan aku sama ada di myspace, friendster, tagged, facebook, hi5, ym dan terutama sekali pengunjung http://potpetfanna.blogspot.com yang di sayangi :D sayang semualah weh :]


pppssssssstttt! Tahun ini raya aku colour purple

nah tengoklah gambar raya, jangan gelak eh?!














Asal kau gelak? kan aku cakap jangan gelak! :]



okey, nak sambung raya. Bye :]

2 comments:

Precious said...

Hih hiii ... lama x update. Masih beraya ker? Busy studi eh!
Err .. sudi tak join Menang Handbag khas utk promosi Weblog Popular? Jom join. Penyertaan anda amat dialu2kan. Tenkiu!!

Fanna said...

Sorrylah ye ! busylah sampai tak update blog langsung ! haha
btw thanks okey :D