Friday, August 28, 2009

Potpet 16

Kelas Tambahan & Kelas nyanyian sendiri



Kebiasaannya, time pagi-pagi cuti sekolah macam begini. Ramai manusia di bumi ini buat tahi mata. hahaha. Tapi, aku bukannya macam kau orang. Aku punyalah semangat pergi sekolah, sebab ada tujuan lain. haha.










Dalam gambar saja rajin :P






*Jangan salah paham, ini baju kelas aku. Sebab tu secetak. hahaha








Lepas habis kelas tambahan, macam biasalah aku ada plan lain bersama bedot, fatin & zarul. haha. Sebenarnya, kita orang pergi library saja. hahaha. Kononnya nak buat homework yang berlambak itu. Tapi lain jadinya, bila dah sampai library, terasa diriku ini dan diri rakanku amatlah bangang dan bengang. hahaha. Kenapa? uh! kau tak perlu tahulah! :)


Emm, malas aku nak cerita panjang², tengok sajalah gambar ini! hee :|






















Loading...






















Time ini hp macam ci**i












Sempat juga pose :))





Lepas tukan kan kan kan. Kita orang pergi Danga bay. lalalala. Pergi makan saja. eh! eh! terkantoi pula! haha! aku puasa weh! bukan macam kau! ttett! Taklah. sebenarnya kita orang pergi karaoke. lalalalalalalala. Tidak dapat dinafikan suara Zarul lagi sedap. hahaha Lepas habis melalak berapa lagu entah. Kitaorang pergi balik Library. hahaha. sambung study baliklah konon. Tapi, lain jadinya




















kejap! kejap!














Klik gambar untuk melihat lebih besar!


No comments: