Wednesday, August 19, 2009

Potpet 13

HARI KEUSAHAWANAN



Hari keusahawanan itu maksudnya hari kantinlah. maklumlah ada budak tak berapa nak tau. so, aku kena beritahulah. Dah tahu? so, diam sudah! isk isk! Fuh! semangat gila aku hari ini. Gila pun tak semangat. haha. Dalam pukul 5.30 pagi aku bangun tidur then terus mandi. Lepas dah siap, pukul 6.00 pagi aku terus blaa ambil si Bedot dengan si Zarul. Bedot yang busy dengan Roti kukusnya dan Zarul yang busy dengan hiasan khemahnya. haha.



Kali ini aku malas nak cerita sebab tak berapa nak rajin untuk menaip. haha.




dan tengok sajalah gambar ini. Edit pun tak sempat -.-

HARI PERTAMA :







Ceh! Rajin Anne! ^^






Sudah jelas aku lagi tinggi dari Umi. tteett!







daging cincang






Zati dan Kila






goreng jangan tak goreng :D






Roti John







Lepas itukan kan kan kan, Zarul ajak aku blaaa pergi tengok Fashion Show. Aku follow saja sebab dia nak bayarkan. hahaha .





pigwalklah konon! haha :D






kasihan model demam






Zarul nama dia :D






muka macam ****! hahaha :D
























sabarlah. ada lagi ^^












Time ini petang. Aku tak ingatlah pukul berapa. yang aku ingat Fatin dah balik time ini :|






FCUK!










nak jadi model. tapi apa boleh buat. tinggi tak cukup. hahaha :P









Alamak poyo gila amoi ini!
menyesal aku snap gambar dia!





HARI KEDUA :


Hari ini tak ramai sangat datang. maklumlah dia orangkan pemalas. Fatin pun tak datang. haha. gerai aku macam bodoh saja. setakat jual karipap dengan kek saja. haha. comfirm tak menang. Aku pun sebenarnya malas nak datang. tapi aku masuk explorace . kenalah datang. :|











ini sajalah gambar time explorace yang sempat aku snap
(gambar yang bawahlah)









Ini semua idea aku. haha. aku tau tak cantik. lawa itu adalah :P

dan hasilnya





















Fuuuyyoohh! agak - agak nombor berapa?















hahaha! nombor 2 saja :'(


no 1 tunas puteri

sorrylah tak ada gambar time jangan lupa lirik. lagi pun aku dapat saguhati saja. hahaha :D

No comments: