Friday, July 31, 2009

Potpet 10

seperti yang dijanjikan, saya akan masukkan gambar saya time






kejap kejap!




















jeng jeng jeng!















3


















2




















1





















hahaha ^^






perkhemahan di Endau Rompin! sorry agak lambat sebab gambar baru bluetooth dengan pekja. huhu (:







Baru sampai stadium untuk berkumpul dengan sekolah yang lain





Ooopppsss! terletak pula gambar ini :D




Fatin saya, jangan curi



Itu! kaki saya! cikgu dengki! hahaha :D



Fateha dengan pekja memang begini! isk isk!



Kebuluran melanda! cikgu duduk serabai!




aktiviti menurunkan khemah! actually, saya tengok saja ;)




Tengah membebel!




muka mengantuk! hahaha! kelakarlah siot :D
apa gelak²?




Fateha kalau pose memang poyo :)



semua form 5 kecuali fateha :D



Nganga besar²




Eeeeiii!! Ada orang aslilah! hahaha :P




Saya memang begitu :D



sayang pekja (:



sebelum balik, bergambar dulu




zoom zoom





jangan marah ***** hahaha





Bersama sekolah yang lain




p/s : rindu time perkhemahan ini! :[

No comments: